Ohjelma, joka on riittävän nopea ja esim. kaapelimodeemikäyttäjälle maksuton. Nimiä ja mistä voisi ladata itselle... Kiitos
ei perkules, kazaata en suosittelis, mutta omapa on valintas. jos tuohon päädyt, niin toivon todella että sulla on luotettava virustorjunta ja palomuuri koneellas!! ..enkä vitsaile yhtään! noi kaikki löytyy ihan googlella, siks en tarkempaa selittäny...mutta google ja hakusanaks vaikkapa "download ohjelman_nimi"
Joo olen ihan samaa mieltä, että kazaata ei kannata edes harkita. Noiden viruksien lisäksi ongelmana on se, että osa tiedostoista ei todellakaan ole sitä mitä niiden luulisi nimen perusteella olevan. Itse olen käyttäny dc:tä ja hyvin on toiminut. Sillä ainakin musiikkia löytyy helposti. Välillä olen käyttänyt yös bittorrenttia, sekin ihan toimiva ohjelma.
Kyllä minun mielestä kazaalla voi yksittäisiä biisejä imutella turvallisesti, mutta siihen se sitten jääkin. Olen ymmärtänyt että mp3-pakatussa musiikissa ei voi olla viruksia?
Kazaa ja Kazaa Lite ovat oikeastaan kaksi eri asiaa. Kazaata ei kukaan hullu varmaankaan asenna koneeseensa, sen verran paljon spywarea ja muuta moskaa tulee sen mukana. Joitain harvinaisempia biisejä olen sillä hakenut ja yleensä ovat toimineet, uusin poppi on kuulemma yleensä tahallaan pilattua. Lite löytyy Googlella.
Asenna eka eMule ja sillä sitten vaikka kazaa lite jos haluat, saat kunnon mainosvapaan version. Emulella saat kokonaisia levyjä hitaasti mutta varmasti. DC hommiin tarviit paljon jaettavaa jos meinaat kunnon hubeihin päästä.