Hei, miten saisin kuunneltua musiikkia pelissä. Oon yrittäny jonkinmoisia ohjelmia mutta ongelma: Kun painan sitä start näppäintä joka on asetettu esim: Note + left trigger jne... Niin ei tapahdu mitään.. Custom firmware mulla on 3.71 m33-2. Selkeitä ohjeita, kiitos. Ja recoverystä olen pluginit laittanu päälle.
Okei elikkä ootko latanu jonkun muun musiikki pluginin vai ootko varma et se plugin on sun versiolle??
Nohh.. Ei tässä enää mitää Asensin irshellin Nyt toimii. En alkanu pluginien kanssa värkkään, ku ei näyttäny onnistuvan johtuu varmaan siitä ko mulla on 3.71 m33-2 cfw nii ei ollu yhteensopiva tjsp. Pitäs päivitellä uudempi cfw, mutta ton 3.71 kans ei oo ollu ongelmia juurikaan =) btw. Kannattaisko mun päivittää uus cfw, vai onko järkeä päivittää vaikka 4.00m33 tai 5.00m33. Kiitos muuten vastauksista kuitenkin.
Tai no siis jos pelaat niit uusimpia pelejä nii tulee joku error (DADADA) koska sulla on liian pieni firmis eli sun on aika pakko päivittää. Itelläni on 5.00M33-3 eikä harmita.
Mäki JUST päivitin vanhan 3.71 M33 >> 5.00 M33 eikä kyllä vie oo harmittanu yhtään että kyllä se kannattaa. Ja ainahan voit sitten laittaa ton vanhan takas vaikka Pandoralla jne..
Noin. 5.00 m33-3 päivitetty Toivotaan, että on hyvä. Sen haluan vielä tarkistaa että toimiiko nämä "vanhat" homebrew ohjelmat tässä 5.00 firmiksessa? EDIT: Ahneuttani laitoin vielä 5.00 m33-4 ;D