Mikä versio sul on? No tää on versiolle 3.90M33 ja 4.01M33, mutta mulla ainaki toimii 5.00M33 versiolla.Kannattaa kokeilla vaikkei olis kyseistä versiota. Asennukseen voin sanoa, että Pistä Music_src muikkarisi juureen ja seplugins myös. Jos et jalua menettää toisia plugineja esim. vhs.txt tiedostoa niin avaa se sepluginsissa oleva vhs.txt ja kopioi se teksti sieltä. Sitten mene omaan sepluginsiin ja avaa sieltä vhs.txt ja liitä se sinne, mutta liitä se sitten tyhjälle riville!. Muille kansioille sama tarina. Tässä näppäimet. VOLUP = NOTE|UP VOLDOWN = NOTE|DOWN START_STOP = NOTE|START PREVIOUS = NOTE|LEFT NEXT = NOTE|RIGHT MODE_TOGGLE = NOTE|RTRIGGER #SEQ/RAND CPU_NEXT = NOTE|TRIANGLE CPU_PREV = NOTE|CROSS RELOAD = NOTE|CIRCLE DISPLAY = NOTE|SQUARE #on screen display IN_GAME_MUTE = NOTE|HOME #press this combo once to disable game sounds, and again to enable them LOOP = NOTE|LTRIGGER NOTE näppäin on se nuotti merkki psp:ssä. Tuossa sitten ne näppäimet pitää painaa silleen eka NOTE ja sitten pidät notee pohjas ja painat sitä toista näppäintä. Sori tää pitkä teksti halusin vaa ettei tuu epäselvyyksiä Ja sä voit sit kuunella musaa myös peliä pelatessa. jos et tykkää nii Disablee se recovery tilassa se jonka perässä on [GAME]
No mä ainakin pystyn ihan suoraan kuunteleen musiikkia ja jättämään sen taustalle soimaan.. Mul on se uus 3004 malli ja siinä 5.02 fw. ;P
YÄK. varmaan muuten hyvä laite, mutta sonyn firmis ja se ettei tohon 3tonniseen saa vielä cfw:tä pilaa kaiken :S itse omistan vanhan läskin, ja pelejä en ostele
Niin totta Customista en tiedä mutt Pandora ja "maaginen muikkari" on ainakin tehty 3000 mutten tiedä Kirjoittaako se suoraan sitten customiin. ja sain tiedon ihan luotettavalta sivulta jossa luki että Datel olisi tehnyt sen.