Ostin uuden tietokoneen jossa on näytönohjain gforce 6600 GT. Käytän s-video kaapelia + scat liitintä. olen laittanut kaikki ohjeen mukaan http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564 missähän on vika, kun ”viritän” vanhan koneen missä on näytönohjain gforse TI 4200 niin kaikki värit näkyy normaalisti kokoajan. Tässä uudessa on ongelmana että alussa kun käynnistän koneen niin värit näkyvät televisiossa normaalisti ( win xp logo ja sen alla sininen latausviiva) ja sitten kun kirjaudun sisään niin kuva muuttuu mustavalkoiseksi.
Agent_007@ taisi jossain mainita, gforce 6600 GT.ssä ongelmia tossa s-video/scart liittännässä. Muuta ei voi neuvoa, kun yritä tv-out ohjeen mukaan eri vaihtoehtoja. Jos Agent_007@ löytää pulmaan vastauksia, varmaan tietoa tulee tonne oppaaseen tai tänne ohjetta.
Mulla täysin sama ongelma ati radeon 9200 kanssa, aluks värit, mut windowsissa sit musta valko, oon yrittäny kaikkeni mut en saa toimii.
xarc0n@ opasta luettu... http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564 Agent_007 kuuluu olevan kipiänä, koitas Tv.stä eri vaihtoehtoja Kanavia/Scart-liittimiä, säätöä s-videolle?
Ratkaisin ongelman laiton s-video piuhan lisäksi vielä komposiitti RCA/keltaisen piuhan. Niin rupes uudella koneellakin värit tulemaan. nyt on ok. (vanhassa konessa riittää vain s-video piuha) xarc0n kokeile että auttaaka sinulle sama homma.
Näytönohjaimen mukana tuli piuha mikä tulee s-video liittimeen ja siitä lähtee ulostuloja S.video, ja 4 cra piuhaa värit Kel,Pun,Sin ja veh.
mul on R9550 näyttis ja siinä s-video kaapeli (4-pin)+ scart adapteri. mul näkyy kyl värit mutta on muita ongelmia. toi 4-pinninen s-video kaapelihan ei kuljeta komposiitti(RCA) signaalia,7-pinninen kuljettaa myös sitä. aattelin vaa et onko sillä jotai merkitystä että se komposiitti signaali kulkee kans? ja jos on ni mitä?
Juu en oo opasta lukenu, mul on nykyään hd-tykki kiinni koneessa vga piuhalla, tullossa dvi piuha kunhan saan rahaa 15 metriseen sellaseen ja hdmi adapteriin. telkkari on kiinni komposiitillä ja näytönohjaimena nykyään 7800gt