Mustaa teemaa XP:lle

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by umpSh, Feb 24, 2008.

1. umpSh

umpSh Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli haussa olisi musta teema Windows XP:lle. Muutamia olen kyllä löytänyt ja kokeillut, mutta yhteenkään en ole vielä täysin tyytyväinen ollut. Useimmat näistä teemapaketeista kun tuppaavat muuttamaan valikoiden ulkonäköä muutenkin, kuin vain värien osalta.

Teeman tulisi olla mahdollisimman alkuperäisen oloinen, mutta pääväriltään musta. Kiiltoa, häivytyksiä ym. hienouksia saa tietenkin olla valikoissa, kunhan nekin noudattavat alkuperäistä linjaa.

Esimerkiksi Royal Noir -teema on väritykseltään mielestäni aivan liian sinertävä.

En myöskään missään nimessä halua tehdä käyttöjärjestelmästä Vistan näköistä. Start-nappulan ulkonäöstä olen kuitenkin tarvittaessa valmis tinkimään, kunhan se ei muutu räikeän värikkääksi, kuten tässä. Tuo Zune olisi kyllä muuten lähes täydellinen.

Jos joku siis tietää ongelmattoman teeman, niin ilmoittakoon. Ulkonäköongelmien lisäksi ovat monet teemapaketit aiheuttaneet varsinkin käytöstä poistamisen jälkeen harmia, joten en viitsisi alkaa kaikkia eri vaihtoehtoja sattumanvaraisesti testaamaan.

2. bullet91

bullet91 Member

Trophy Points:
    16
  3. umpSh

umpSh Regular member

Trophy Points:
    26
    Kiitoksia! Juuri se mitä etsinkin. Empä olisi varmastikkaan tuota itse löytänyt, sillä viimeeksi kun tuollaisen Royale-teemapaketin latasin, tuossa Zunessa oli tuo oranssi starttinappula.

Share This Page