Päivitin juuri ajurit ja huomasin että mustat reunat on melkee joka pelissä. Mulla on 24 tuumanen näyttö mutta pelaan 800x600 resoil.. en löydä mitää aspect ratio fixiä noista ajureistakaan, joten mikä avuksi ? benq 24 2420HDBL nvidia 285 gtx ajurit: 266.58 WHQL kiitoksia jo etukäteen
http://www.technoa.co.kr/content/powerreview/monitor/EIZO_L671/ATI DVI-DSUB 2.jpg mulla on tollane palikka siinä välissä tuo on vissiin DVI ?
En tiedä tuosta adapterista DIV/VGA onko siinä mitään ongelmaa, kummallakaan ei ole liitänällä ei ole ollut kyseistä ongelmaa, adapterilla en ole kokeillut, siis jos kerran on kokeilu mahdollisuus, ehdottomasti kokeile poistuuko ongelma.
Mulla ei ole adapteria välissä.. siis suoraan vga piuhalla kiinni, tuli täs mieleen et broidilla on hdmi liitänällä kiinni ja on mustat reunat.
DVI/VGA adapteri ei tee mustia reunoja. Ilmeisesti reunat on tullu ajureiden päivittämisen jälkeen? Kannattaa poistaa kokonaan ajurit, driver sweeperilla vaikka ja asentaa uusiksi.
Eikö GTX285 muka jaksa pyörittää suuremmilla resoilla? Eiköhän se ongelma ole tuossa. Sulla on 1980*1080 reson näyttö ja yrität pelata YLI PUOLET pienemmällä resolla. Mahtaa olla melkosta kuraa koko kuva. Ei 800*600 kuvaa saa mitenkään järkevästi venymään 1980*1080 näyttöön. Tyydy niihin reunoihin tai nosta resoa.
jaksaa pyörittää. Kyse ei ole näytöstä/resoluutiosta vaan hz ja ajureista. Noh pelailen muutama peliä "vakavasti" joten en välitä miltä peli näyttää vaan siitä että saan parhaan mahdollisen edun ym. esim saan 75 hz @ 800x600 joka on paljon "smoothimpi" kuin 1980*1080 joten hyödyn siitä muttajuu reunat lähti ku vanhat ajurit takas