Minulla on vanhempi telkkari, joka kokemuksesta ei tue S-videota, joten minulta menee komposiitti piuha telkkariin SCARTin kautta. Nyt kun ostin näyttiksen en saa enää millään värejä näkyviin. Kaikkea on kokeiltu. TV ensisijaiseksi, erilaisia ajureita, asetuksia säädelty, TVtoolia... Mielenkiintoista on se, että nview asetuksista, kun valitsen videomuodoksi komposiitti ei näy mitään kuvaa, mutta kun laitan s-video tai automaattinen valinta näkyy mustavalkoinen hyvälaatuinen (mitä nyt komposiitilla saa) kuva. Pikkasen tää jo kismittää. Onko kenelläkään enää mitään uutta ehdotettavaa. Televisiossa on vain yksi scartti ja asetuksista ei löydy mitään S-videoon liittyvää, joten sellaista on turha ehdotella.
Katsonut tuolta? http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564 Onko kloonikuva käytössä? Mikä PAL-muoto käytössä? Mikä näytönohjain? (saattaa oll että telvisioosi et saa sitä väreillä ollenkaan, jos se on yksinkertaisesti liian vanha)
Näköjään jääny tuo sana "ostin UUDEN näyttiksen" välistä tuosta lauseesta. Eli ennen GF2:lla ja GF4:lla toiminut ihan hyvin. Parhaiten itse asiassa GF2:lla joskus muinoin. PAL G ja B on käytössä ja kloonikuvalla ja pelkällä tv:llä olen kokeillut sun muilla mahdollisilla eri moodeilla olen kokeillut. Ei mitään eroa. Korttini tiedot ovat allekirjoituksessa.
Eipä näy itellänikään värit kunnolla jos vedän piuhat suoraan koneesta töllöön (ei tue s-videoa)mut homma toimii(minulla) kun pc:stä vetää piuhat videoon ja sieltä töllöön ..fiksumpi video ?näkyy värit ja kuvakin ihan ok ....
Mites oot noi videot siihen väliin oikein liittänyt? Mulla on videoissa vain yks scartti. Ymmärtääkseni pitäis olla kaks.
Eix videoissa oon antennille in ja out paikat? Joten laita seinästä antenninpiuha videoihin ja videissta antenninpiuha tv:seen... Ja se PC sillä scat-adapterilla videoihin...