Mustavalkoisena vaan näkyy

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by REDemptio, Jun 12, 2005.

1. REDemptio

REDemptio Member

Trophy Points:
    16
    Minulla on vanhempi telkkari, joka kokemuksesta ei tue S-videota, joten minulta menee komposiitti piuha telkkariin SCARTin kautta. Nyt kun ostin näyttiksen en saa enää millään värejä näkyviin. Kaikkea on kokeiltu. TV ensisijaiseksi, erilaisia ajureita, asetuksia säädelty, TVtoolia...

Mielenkiintoista on se, että nview asetuksista, kun valitsen videomuodoksi komposiitti ei näy mitään kuvaa, mutta kun laitan s-video tai automaattinen valinta näkyy mustavalkoinen hyvälaatuinen (mitä nyt komposiitilla saa) kuva.

Pikkasen tää jo kismittää. Onko kenelläkään enää mitään uutta ehdotettavaa. Televisiossa on vain yksi scartti ja asetuksista ei löydy mitään S-videoon liittyvää, joten sellaista on turha ehdotella.

2. nrautava

nrautava Guest

Last edited by a moderator: Jun 12, 2005
  3. REDemptio

REDemptio Member

Trophy Points:
    16
    Näköjään jääny tuo sana "ostin UUDEN näyttiksen" välistä tuosta lauseesta. Eli ennen GF2:lla ja GF4:lla toiminut ihan hyvin. Parhaiten itse asiassa GF2:lla joskus muinoin.

PAL G ja B on käytössä ja kloonikuvalla ja pelkällä tv:llä olen kokeillut sun muilla mahdollisilla eri moodeilla olen kokeillut. Ei mitään eroa.

Korttini tiedot ovat allekirjoituksessa.

4. grilli

grilli Member

Trophy Points:
    18
    Eipä näy itellänikään värit kunnolla jos vedän piuhat suoraan koneesta töllöön (ei tue s-videoa)mut homma toimii(minulla) kun pc:stä vetää piuhat videoon ja sieltä töllöön ..fiksumpi video ?näkyy värit ja kuvakin ihan ok ....

Last edited: Jun 15, 2005
  5. REDemptio

REDemptio Member

Trophy Points:
    16
    Mites oot noi videot siihen väliin oikein liittänyt? Mulla on videoissa vain yks scartti. Ymmärtääkseni pitäis olla kaks.

6. nrautava

nrautava Guest

Eix videoissa oon antennille in ja out paikat?
    Joten laita seinästä antenninpiuha videoihin ja videissta antenninpiuha tv:seen... Ja se PC sillä scat-adapterilla videoihin...

Share This Page