Muuli on hidas

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by name456, Jun 6, 2005.

1. name456

name456 Member

Trophy Points:
    11
    käytän emule v0.41b.29 ohjelmaa musiikin, videoiden ja pelien lataamiseen. Emule on kuitenki todella hidas ja menee hermo sen latauksia odotellessa. mikä neuvoksi ?
    Asetukseni ovat yhteydelleni 1mb/512 seuraavat:
    lataus 512 latausraja 476
    lähetys 129 lähetysraja 115
    tcp 4662 upd ei käytössä kad udp 4672
    kova rajoitus 500 yht. enintään 50
    Onko ok ?
    Vinkkejä...
    Modeemi on telewell TW-EA200 ja palomuuri ZoneAlarm.

Last edited: Jun 6, 2005
  2. jepu010

jepu010 Regular member

Trophy Points:
    26
    Muuli on tosi hidas.. Kyllä se sitten nopeutuu jos pidät sitä kauan päällä ja lataat jotain.

3. name456

name456 Member

Trophy Points:
    11
    On mulla muuli päällä aina miltei koko päivän. Joskus kamaa tulee sisään todella nopeastikkin 20-50 kb/s ja joskus vaan jotain 0,5 kbs.
    Onko mun muulissa muuten joku vika kun muut käytttäjät eivät pääse lataamaan jaossa olevia tiedostojani ?
    Lisääkö jaossa olevien tiedostojen määrä imutusnopeutta ?

4. -kemisti-

-kemisti- Active member

Trophy Points:
    96
    Toi yhteyksiä enintään-arvo kannattaa olla suurempi, itsellä se on 400.
    Ja periaatteessa ton latausrajan voi ottaa pois päältä kokonaan, jos haluaa. Kyllä muiden käyttäjien pitäisi päästä lataamaan tiedostoja eli jotain on varmaan asetuksissa pielessä. Jaossa olevien tiedostojen määrä voi lisätä latausnopeutta, jos ne joilta lataat, lataavat niitä muita tiedostoja myös sulta.

5. jupe-69

jupe-69 Member

Trophy Points:
    16
    Joskus kamaa tulee sisään todella nopeastikkin 20-50 kb/s ja joskus vaan jotain 0,5 kbs. Hah 20-50 muka nopeaa! voi ristus mulla mensi hermot tolla vauhdilla kun mulla vakionopeus vähintään 100 kb/s - 5 mb/s.

6. extralow

extralow Active member

Trophy Points:
    66
    Viikko olis jo jotain.

7. stardust

stardust Regular member

Trophy Points:
    28
    >Viikko olis jo jotain.
    Niin olis.. jos mulla on pari päivää pötköön, niin jos ei download- ja upload-ikkunat, joissa file namet ja user namet plus muut tiedot sekä search-ikkuna ole jo kutistuneet, niin ne häipyy kokonaan näkyvistä..
    Siis näkyy pelkkää taustaharmaata enkä tiedä mitä muulissa tapahtuu. Tuohon auttaa vain Windowsin reboottaus. Onko jollain samaa?

8. jannne

jannne Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei minulla montaa minuuttia mene kun on kaista täynnä?

9. name456

name456 Member

Trophy Points:
    11
    Mä en voi lisätä yhteyksiä tuohon yht. enintään kohtaan kun se sanoo "yhteyksiä on enemmän kuin käyttöjärjestelmäsi tukee:100. Käyttöjärjestelmäsi voi tulla epävakaaksi. Haluatko silti tehdä tämän ?"
    Mitä pitäsis tehdä ? Vaikuttaako muuten muulin versio ja päivitykset latausnopeuteen ? Kyllä muiden pitäsi päästä lataamaan mun tiedostoja ainakin tulee pyyntöjä mutta tiedosto ei lähde latautumaan pyytäjälle. Missä vika ?

10. masi84

masi84 Guest

Aina P2P-ohjelmia käytettäessä pitäisi muistaa päivitellä, koska juuri suurimmat upload ongelmat lisääntyvät henkilöiden takia, jotka ei päivityksiä suorita.
    Ja jos käyttöjärjestelmäsi ei tue kuin 100 yhteyttä kerrallaan, niin ton ylittäessä taitaa surffailusta tulla sitten aika odottelua. Itselläkin asetuksina 100 yhteyttä ja lataa nopeudella 60-200kb/s.
    Kannattaa pistää enemmän latauksia, monella lähteellä niin voi tuo latausnopeuskin vähän nousta.

Share This Page