Nyppii kun eMule:ssa tulee sisään vain n. 20-30% siitä mitä lähtee.Onko tehtävissä mitään? Versio:0,42b
No mulla tää ratio sitten on lataus1/lähetys3. Joku sano että kun on tarpeeksi kauan niin tasottuu, on ollut putkeen 7/24, mutta ei.
Kyllähän se tasoittuu. Mutta se edellyttää, että imuttaa sen tyylistä tavaraa, joka on suosittua, sitä jaetaan korkealla prioriteetilla ja lähteitä on suht runsaasti. Silloin yleensä nopeudetkin nousevat. Emule ei ole niitä nopeimpia P2P-ohjelmia, mutta mielestäni silti yksi parhaista. Jos jollain tiedostolla on vaikka vain pari lähdettä ja nekin löytyvät jostain Austraalian perukoilta henkilöltä, jolla on pieni uppi-kaista, niin on aika luonnollista, että suuriin nopeuksiin ei päästä. Täytyy vain olla kärsivällinen. Kannattaa muuten päivittää tuo versio 0.42b tuohon 0.42e:n.
Muuli on ihan hyvä turha sitä on herjata.(.W.) Itse käytän enemmän torrenttia mutta molempiin löytyy sivuja josta saa linkit valmiiksi ja imut toimii hienosti.
Heh, mää sitä ny nii herjaa.. Hidas se on, ja ratiot yleensä on mitä on, mutta käytän määki sitä kun jotain harvinaisempaa pitää lataa. Torrenttia jos oikeen hätä on jotain saada ja DC++ vakiokäytössä huutaa yötäpäivää, hyvissä hubeissa kun oon kiinni.. Ei muulien kuulu ollakkaan nopeita..
no sanoohan jo nimikin et kun kyseessä on sellanen ohjelma kun emule"muuli" nii ei voi tulla nopeempaa kun dc++ sieltä tulee parhaimpina hetkinä tuutin täydeltä kunhan löytää hyvän lähteen?
Jokainen arvostaa P2P-ohjelmissa hieman eri omainaisuuksia ja käyttää niitä myös sen mukaan. Nopeus on loppujen lopuksi vain yksi osa P2P-ohjelmia.
käsittääkseni tämän viestin alottaja oli harmissaan kun emulessa ei toi imutus vauhti ole päätä huimaavaa et annoin vähän mietittävää et olisko dc paree ratkasu??ja noista ominaisuuksista nii mitäs niistä sulla olis siihen sit sanottavaa meinaakko et emule olis parempi ratkasu?
Jep. Kyllä ymmärrän, että haluat suositella DC:tä, juuri sen nopeutensa vuoksi, eikä siinä mitään. Halusin vain sanoa, että nopeus on vain yksi osa P2P-ohjelmia. Ei ollenkaan pahaan sävyyn. Jokainen siis tehköön itse valintansa mitä P2P-ohjelmaa käyttää. Itse pidän eMulea parempana, mutta varmasti jokaisesta P2P-ohjelmasta löytyy ominaisuuksia, joita taas toisesta ei löydy. Varmasti DC:ssäkin on paljon ominaisuuksia, joita taas eMulesta ei löydy. Hyviä ominaisuuksia eMulessa: - todella suuri tavara määrä jaossa - oikeudenmukainen, eli sitä paremmin saat, mitä enemmän jaat - erilaiset reactorit tehostavat jakamista - tavara on sitä, mitä pitääkin - lataukset eivät katkeile - mahdollisuus saada etukäteen tiedot ladattavasta tiedostosta - esikatselu