Mul olis pari leffaa mitkä olis kiva polttaa levyl. et kysymys oliski et mitä pitäis tehdä ku ne pitäis muuntaa dvd muotoon, mut mä en löydä mistää semmost ohjelmaa. olisko jollakulla tietoo?
Mitä jos alottaisit ihan tuolta Oppaat osiosta... http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/vso_divxtodvd_fin.cfm
"Mul olis pari leffaa mitkä olis kiva polttaa levyl. et kysymys oliski et mitä pitäis tehdä ku ne pitäis muuntaa dvd muotoon, mut mä en löydä mistää semmost ohjelmaa. olisko jollakulla tietoo?" Mullaki ois sama onkelma.Oon kahlannu kaikki palstat läpi.Tätä dawniaki lukenu suurin piirtei alusta loppuu,mut kukaa ei tunnu tietävän kuinka poltetaan levyi.ulkomaisilla foorumeilla kyllä olisi tietoo,mutta en oikei osaa kieliä.Joten pliis,olis kiire.ennen joulua pitäis päästä poltteleen!!!!
se ilmaisversio pistää jonkun tekstin siihen eteen ku sen muuntaa ja loput onki sitten jo maksullisii....
Eli oletan että sulla on ne leffat AVI muodossa koneella. Toistaako sun DVD soitin Divx muotoisia elokuvia? (tieto löytyy DVD soittimen manuaalista) Jos tukee niin polta se leffa ja subit sellaisenaan levylle, ei tarvi muuttaa erikseen DVD muotoon.