Muutama yksinkertainen kysymys

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by 0lli, Aug 16, 2003.

1. 0lli

0lli Member

Trophy Points:
    11
    Ostin vähän aikaa sitten dvd soittimen joka toistaa dvd-r dvd-rw cd-r cd-rw-vcd ja mp3 levyt.Jos nyt haluan ripata jonkun leffan ceedeelle mihin muotoon se pitäisi saada , että voin katsoa sitä soittimessa.Ja onko tuommoiset leffat yleensä hyviä kuvanlaadultaan?

2. make55

make55 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kolme vaihtoehtoa: VCD, SVCD cd:lle tai DVD. Kaikkien teko onnistuu TMPGEncillä ja on helppoa, kun wizardin kautta tekee. Itse en voi valittaa laadusta, kaikki toistuvat telkassa täysin, eli en ainakaan itse erota normaalista tv-ohjelmasta.

3. zilli

zilli Regular member

Trophy Points:
    26
    http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/kopioi_dvd_svcdksi_dvd2svcdlla.cfm

Tuo linkki varmaankin auttaa alkuun.. itse en ole artikkelia lukenut, mutta uskon että on pätevä juttu..

Noista make55:sen mainitsemista kolmesta muodosta DVD olisi kaikkein paras, mutta siihen tarvitsee (yllätys yllätys) polttavan DVD aseman.. Toisena varmaankin tulee tuo SVCD minkä tekoon tuo linkki auttaa ja luullakseni viimisenä, mutta ei silti mitenkään huonona vaihtoehtona tuo VCD minkä tekoon mielestäni myös löytyy artikkeli näiltä sivustoilta.

4. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116

Share This Page