Eli olen poistanut turhia aut.käynnnistyviä-ohjelmia ja en anna niiden asentua koneelle, jos mahd. estää. Nämä vielä on ja listan otin JV PowerToolsin listasta: [bold]Avg7_cc, avgcc.exe, [Ei tietoa] Epm-dm, epm-dm.exe, Acer EPM Device Manager EPowerManagement, epm.exe, [Ei tietoa] Gamesurround Muse Pocket CPL, SNXUACP.exe, Application for SONIX USB audio HotKeysCmds, hkcmd.exe, hkcmd Module IgfxTray, igfxtray.exe, igfxTray Module Imjpmig8.1, imjpmig.exe, [Ei tietoa] Mspy2002, imscinst.exe, [Ei tietoa] PHIME2002ASync, tintsetp.exe, [Ei tietoa] Phime2002a, tintsetp.exe, [Ei tietoa] Spyware Doctor, swdoctor.exe, [Ei tietoa] SynTPEnh, syntpenh.exe, Synaptics TouchPad Enhancements SynTPLpr, syntplpr.exe, TouchPad Driver Helper Application[/bold] Eli ton Spyware doctorin voi huoletta poistaa, mutta ajattelin, että jos auttaa haitta-ohjelmien asentumisessa. Jos olen väärässä, niin sanokaa, niin se lähtee. Kaks viimeistä on Toucpadin ajureita tai jotain, mutta sillä jättänyt, jos matkalla ei hiiri mukana. Nekin kyllä kai vois poistaa. Mitä nämä on: PHIME2002ASync, tintsetp.exe, [Ei tietoa] Phime2002a, tintsetp.exe, [Ei tietoa] Entäs nämä: HotKeysCmds, hkcmd.exe, hkcmd Module IgfxTray, igfxtray.exe, igfxTray Module Imjpmig8.1, imjpmig.exe, [Ei tietoa] Mspy2002, imscinst.exe, [Ei tietoa Onko IgfxTray jokin Nettikameran-juttu, kun tuli muistaakseni sen asennuksen jälkeen... Entäs noi muut. Noi pikavalinta näppäimetkin olen poistanut, niin ton ekan ei pitäisi olla niitä. Ton Gamesurroundin tiedän. Äänikortin ajuri tai oikeestaan control panel. Ensimmäinen virustorjunnan käynnistys(Juu, käytän AVG:tä eikä ole viruksia tullut ja paljon kevyempi, kuin F-Secure, jota käytin, vaikka pyöritti sitäkin). Epm-dm, epm-dm.exe, Acer EPM Device Manager EPowerManagement, epm.exe, [Ei tietoa] Nämä virranhallinan jutskia. Ymmärtääkseni... Mitä noista voin huoletta poistaa. Kone pääasiassa pöytäkoneen korvikkeena. Silloin tällöin mukana junassa ja vanhemmilla harvoin käydessä. Neuvokaa PLZ ja siten että kone toimii... Kiitokset...
imjpmig.exe=Input Method Editor Description: imjpmig.exe belongs to the Microsoft Input Method Editor. It is used to simplify the input of Asian characters in the Microsoft Office suite. kannattaa laittaa noi prosessien nimet googleen,saat vastauksen mitä ne ovat.