Moro moro. Nyt on tullu aika hankkii kunnon tehopesä 1500-1600 euron budjetilla mm. Metro 2033 ja Crysis Warhead:ia varten. Ati:n kortit lähellä sydäntä, mutta kyllä nvidiaakin voi ehdottaa, kunhan tehoa vain riittää. Käyttöjärjestelmä paketin mukaan. Kiitos näin etukäteen.
Kone Siinä on tehoa. Näytönohjainta en laittanut, koska kohta tulee uusia malleja ja itse niitä odottaisin. E: Älä ota Blu-ray asemaa jos et tarvi, mutta tämän hintaisessa paketissa on kiva olla ^^
Ihan ok paketti, itse olin jo ehdottamassa lähes samanlaista mutta tässäpä on jo mainio vaihtoehto. HD69XX-sarjalainen sitten grafiikkaa laskemaan. 6870 olis ihan ok, mutta sen kanssa tulee liian halpa setti
Okei. Kiitos muuten vastauksesta. Osaatko sanoo et millon suunnillee HD69xx-sarjalaiset olis tulossa?
Semmosta viel kysyisin et onks semmosta koppaa olemas mikä ois yhtä "hyvä" kuin tuo Fractalin R3, mut se ois semmone "hei kattokaa mite makee koppa"? Mielessä olis tuo Scout Gaming. Mut kyl toi R3:kin menee, jos se on parempi.
90€ 90,90€ Siinä pari. Ei tuota R3 koppaa ole pakko ottaa, mutta hyvä kotelo se on. Jimm PC storesta voit etsiä mieleisen kotelon. Nuo kaksi mitä ehdotin ovat ihan hyviä.
Itse aion ottaa CoolerMasterin Sniper-kotelon! . http://jimms.fi/tuote/SGC-6000-KXN1-GP?t=false Hieman hintava, mutta jos rahaa on käytettävissä nii ei kannatta säästellä . - Tossa on kotelon mukana tulevien tuulettimien säätö. - Siniset LEDit (joissa myös säätö niille ON/OFF) - Hyvä ilmavirtaus - Terästä on paljon (muovia ei kauheasti ) - Jalat kotelon alla, niin voi pitää esim. lattialla, ja siinä on pieni väli, eli ilma virtaa. - Se on PARAS!
Juu Onhan niitä paljonkin hyviä laitoin vain noin 100e hintaisia. Ottaa sen kotelon mistä tykkää ja sillä selvä.
Pari kysymystä tuli viel mieleen. Settiin viel pitäis näyttö saada mahd. halvalla. Ja sitte se et saako tolla Pc_P:n setillä Crysis Warhead:in asetukset tappiin?