Osaisiko joku auttaa tai ohjata kysymään apua jonnekin, mistä sitä voisi saada? Olen ollut yhteydessä kolme kertaa MySpace ylläpitoon, mutta en ole saanut vastausta. Loin tilin MySpaceen 8.12.07. Joulun tienoilla tili kuitenkin katosi, eikä tunnuksillanikaan pääse sisään. Sivu ei sisältänyt muuta kuin pari yhtyeeni biisiä, ei mitään luvatonta. Onko muille käynyt näin? Onko MySpace todella noin vehkeestä? Lätty odottaisi painossa ja kanteen olisi tulossa kyseinen myspace-osoite, jota nyt ei siis ole enää.. Eikä ylläpito vastaa. Hieno tilanne. Apuuuvaa!
Sama kokemus MySpacesta. Rekisteröidyin joulukuun 9 päivä 2007. Olen ollut yhteydessä mySpace ylläpitoon useita kertoja, koska pääsin sivulleni, muta en voinut tehdä siellä mitään. Mutta sitten huomasin, että olin ihan itse mokannut!!! ...eli usein, kun kirjoitat oman sähköpostiosoitteesi, niin @-merkin jälkeen lyöty kirjain jää itsestään pois. mulle kävi just näin joten piti aloittaa rekisteröityminen uudelleen. Ikävä kyllä en saanut tietenkään sitä "loistavaa" nimimerkkiä, joka jäi sitten netti-avaruuteen ehkä ikuisesti varatuksi.