Eli ongelmana on, että en saa millään tekstejä näkymään divx leffoissa. Olen kokeillut eri kodekkeja (ffdshow, divx xvid), eri playereitä (mpc, bsplayer, vlcplayer..) ja vobsub sekä DivXG400 subtitle hässäköitä. Subitiedosto on nimetty elokuvan mukaisesti ja divxg400 ohjelma löytää sen, mutta kun yrittää asettaa kyseistä tekstitystä niin tulee ilmoitus "can not load subtitle file". Olen kokeillut useassa eri elokuvassa .sub .txt ja .srt muotoja, mutta alkaa olla pikkuhiljaa ideat vähissä. Käyttiksenä siis XP ja kokeilin myös asentaa sp2 uudelleen. Osaisiko joku auttaa?
Onko itse teksti varmasti "kunnollinen" eli jotain mainitsemaasi tyyppiä ja XP aukaisee sen "sellaisenaan" eikä ajoitusmerkinnät sisällä erikoismerkkejä? Ainakin VLC kyllä avaa tekstit jos em ehdot täyttyy (nimenkään ei tervitse olla sama jos käytät "load subtitles file"-hakua)
Mulla on vähän sama ongelma bsplayer ei avaa, mut vlc avaa, mut tekstit menee eellä, sit on "mainoskatko" ni senki aikana tulee nioit tekstei, taitulee uus teksti siihe tietyn väliajoin. vlc "ei osaa" tauottaa sitä tekstyksiä vai? neuvoi
Eipä tietenkään osaa jos tekstitys on tehty eri kuvalähteeseen kuin sattuu itsellä olemaan. Yritä ensin löytää toinen tekstitysvaihtoehto, saattaa sopia. Jollei sellaista ole niin säädä tekstien ajastus uusiksi Subtitle Workshopilla, help-ohje 2.2.4. Systeemi ei ole ollenkaa niin mutkikas kuin saattaa ensi lukemalla vaikuttaa ja sillä saa mainoskatkot ym. heitot korjattua täysin joskin hiukka vaivaa vaatii.