Eli olisin myymässä vanhanmallista PSP:tä Lisätietoa saa ja huutoja voi tehdä alla olevaan linkkiin *edit by pkaksp*
Lueppas säännöt. "6) Kaupankäynti tapahtuu AfterDawnin sivuilla, eli linkit esim. huutokauppasivuille tai muilla forumeille ovat kiellettyjä. "
ööh... tänne tullut tämmönenkin systeemi... lauri: en tiedä rikkooko hän sääntöjä^^ kategoria on "keskustelu > markkinapaikka > myydään" ja jos täällä on tämmönen kategoria niin eikös se pitäisi olla sallittua myydä siellä tavaraa? :s en nyt lauri moiti sua ettet tietäis, oon vaan itse hämilläni että täällä on tämmönen myydään kategoria vaikka se myyminen oli täällä kielletty säännöissä
Siis laurihan on lainannut tuon suoraan tämän alueen erikoissäännöistä. Tuo sääntöhän on fiksu siinä mielessä, ettei tänne tulla vain tekemään omia kauppojaan näkyvämmiksi.
perhana soikoon, no ihmettelin että tänne on sallittu kaupankäynti, luin väärin tuon säännön, olen kyllä lukenut säännöt mutta tuo on uusi, katsoin suoraan vaan että siinä luki että kaupankäynti kielletty jne =) mutta joo nyt ymmärrän, eli tämä on kiellettyä, sori että luin väärin tuon^^ ja tuo sääntö todella on fiksu. hyvä uudistus tänne, mutta mando: sää et voi vaan kaupata näin kun se on säännöissä kielletty