Ennakkotilasin Mafia II Verkkokauppa.com:sta. Peli vaatii Steamin ja sen asensin. Ostin Steamin kautta lisä osia joista yksi laskutettiin kaksi kertaa. Tottakai otin yhteyttä Steamiin ja vaadin omaani takaisin. Kuukauden tappelun jälkeen sen sainkin takaisin mutta nyt vietiin se tuplalaskutettu lisäosakin. Minähän "fiksuna" lähetin sinne viestiä, että mites tässä nyt näin. Vastauksena mun Steam tili suljettiin ja kaikki muut sitä kautta ostetut pelit sitä myötä. Mulla ei ole laittomia pelejä koneella, mulla on kaikki kuitit tallella jne. mutta Steam ei suostu avamaan tiliä enkä saa/voi pelata ostamiani pelejä. Olisiko jollekkin muulle käynyt myös näin, miten sait pelit taas pelattavaksi? Olisko joku oikein oikeuteen vienyt? Mietin vaan lakiapua tähän.. Näinhän tämä ei toimi edes Steamin ehtojen mukaan.
Juuri ostin burnout paradisen ja ei mitään ongelmia. Jos lähettäisit sähköpostia ja kysyisit tunnuksen sulkemisen syytä? Hieman epäoikeudenmukaiselta kieltämättä kuulostaa.
Joo yhteydenottoa vaan ihan sähköpostilla. Todennäköisesti joku väärinkäsitys kyseessä, tuskinpa maailmanlaajuisesti suosituin laillinen pelinlatauslafka ihan vittuuttaan noin tekee.
Steam ei skannaile levyille asennettuja piraattipelejä, eikä sellaisen löytymisestä tulisi muutenkaan Steam-tilin sulkemista. Valve Corporationilla ei taida olla toimipistettä Suomessa, joten monimutkainen tapaus tulisi.
Sillähän mä sen bannin sainkin, myöskin foorumille. Just tarkistin niin ainakin yhdellä kaverilla toimii VIELÄ lahjapelit. En oo tosiaan mun mielestä mitään luvatonta tehny muuta kun vaadin Mafia II Joe's Adventures DLC:n itelleni. Kaks kertaa se 7,99€ multa vietiin ja toisen niistä sain takaisin niin kuin pitikin mutta ensin vietiin se DLC ja sitten kaikki muukin. HYVÄ STEAM!!!
Aina voit mennä poliisiasemalle ja tehdä rikosilmoituksen Mutta tosiaan pistä mailia niille ja kysy hieman tarkennusta banaaneille sun muilla...
Aika oudolta kuulostaa. ittellä steam tili pöllittiin, mutta laitoin nille mun cd-keyn ja jo seuraavana aamuna oli viesti tullut ja tili oli taas takaisin. Jos ei suostu heti avaamaan, niin kysyt niitten johtajan nimee ja sanot että oikeuteen vedät tämän jutun, niin luulis kohta tilin aukeavana. mutta ei kuulosta kyllä tahalliselta, sillä ei niiyä yhden ihmisen valitukset kiinnosta niin paljoo toista oli täällä foorumilla erään henkilön kohdalla, en nyt nimiä mainitse, sillä kohta vietän jouluni banaanisaarilla.
Taidanpa tietää kenestä puhutaan, lueskelin niitä juttuja tuossa ehkä viikko takaperin. Lakiuhkailu auttoi. Syytä sulkuun en vieläkään saanut mutta ainakin tili on taas auki. Voihan tietty olla et aukes muistakin syistä, aika moneen paikkaan otin loppujen lopuksi yhteyttä ja PayPal:ta tulleessa vastauksessa ymmärsin, että pistävät Steamin jonkinlaiseen tarkkailuun, en käsittääkseni ole ainoa jolle näin on käynyt. Otin muuten lakitoimistoonkin yhteyttä ja kyselin. Kovin tuntui kiinnostuvan ja melkein kuuli puhelimessa kun dollarin kuvat välähti silmiin No joo, kumma juttu kun mitä useampaan paikkaan rupeaa kiukuttelemaan niin johan alkaa tapahtumaan Tästä jatketaan, merry xmas!
Noni, hyvä että auttoi. Jos ei hyvällä, niin alkaa vähä uhkaileen, että mitä aikoo tehdä, niin kyllä alkaa homma taas pelittään
Ostin Valve Complete Packin hintaan 24,99e. Tilauksen päätteeksi, maksun tapahtuessa, hinta kuitenkin pompsahti 49,99e. Sama summa veloitettiin myös luotolta. Valittaa ei kuulemma saa eikä voi kun maksujärjestelmä on täysin automaattinen. PayPalin kautta ei antanut edes vaihtoehtoa maksaa. Liekkö syynä että kusettavat asiakkaita liikaa ja PayPal on sulkenut tilin? Asiaan liittymättömänä(?) EA julkaisee Portal 2 eikä Steam.
Mulla ainakin lukee ton paketin kohdalla hinnaksi 49,99€. Tästä tuli mieleen, että jatkossa täytynee ottaa screenshotti jokaisesta tarjouksesta tämmöisen varalta.
Tähän vetosivat eikä auttaneet screenshotit mitään joissa näkyi selvästi tuo hinnan hyppääminen. Jos olisin jättänyt screenshotit ottamatta, niin todennäköisesti olisin kerennyt ostaa vanhalla hinnalla. Steamin supportti kyllä nämä screenshotit pyysi, mutta silti sanovat etteivät voi hyvittää tai palauttaa ylimääräisiä rahoja. http://www.youtube.com/watch?v=XBDpIHH4glE
Luulekko, että ne uskoo, että joku pelaaja jonka peljeä on 300e (heitto)edestä tilillä, haastaisi steamin kokoisen yhtymän oikeuteen Veikkaappa montako tuommosta viestiä ne saa kuukaudessa ja moniko menee oikeuteen saakka. Rikosilmotus ei ole niin iso asia kuin oikeuteen veto. Joten sen tekeminen olis ihan järkevää/mahdollista. Edit: Jaa tuon avulla sen auki sait. En kyllä usko, että oikeusjutusta johtuu, mutta pää asia, että tili on nyt auki Jimss on kyllä samaa luokkaa kun steam. NE myy siellä g27 ratteja, mutta eivät voi antaa mulle takuusta uutta kun porukka on varannu niitä ennen mua. Jeesus, mä olen sentään sen jo maksanu.
Hiton hyvä toi tonnin seteli Kuvaa Steam:a hyvin Tosin nyt on toiminut hyvin ja vastoin järkeä ostin taas uuden pelin sieltä. Enkä muuten koskaan aikaisemmin ole saanut tuolta noin paljoa kaistaa
aika outoo jso ei voi ennakkoon maksaa. en kyllä oikee usko, sillä jos ne sen postittaa, niin jos maksaa etukäteen, niin ne voi laittaa sen heti postiin kun tavaraa tulee