Kysyn vaan kaikella kunnioituksella , että olikohan ennen vanhaan paremmin tai mitä pkaa tää on?? Mulla oli aikoinaan tietokone ilman nettiyhteyttä ja käytin sitä kirjoituskoneena. Sen näppäimistö oli loistava, varsinkin "shifti" totteli peukalon hipaisusta. Sitten sain uuden koneen ja sen näppäimet oli jäykät kuin rautakanki. Sai hakata olan takaa ja silti sanat liimautuivat toisiinsa kiinni. Jo kahdet olen heittänyt meneen ja nyt on menossa kolmas - samaa pkaa kuin entisetkin? Mitä tää on? Eikö enää osata valmistaa kevyesti tottelevia näppäimistöjä? Nää ei edes käytössä "kulu" niin, että alkasivat olla liukkaampia. Oon yhden pois heittämäni sisälle katsonut ja siellä on joku typerä "matto". Mitäs se semmoinen on ja olikohan ennen vanhaan paremmin tai missä vika? tai mimmoset näppäimet pitäs hankkia että edes shifti toimis peukalolla!!!???
Jos nykyiset näppikset eivät miellytä, niin osta tällainen. Niin ei ainakaan ole herkkuudestä kiinni. Eikä varmati tartu näppäimet mihinkään. http://www.virtual-laser-keyboard.com/?an=google