Jostain syystä kun koitan painaa peleissä montaa nappia samaan aikaan niin peli ei tunnista jotain nappia. Esim. need for speed most wantedia pelaillessa kun painaa kaasua ja kääntää, ja samalla haluis painaa nitroa, ja vaikka nopsaan sit jarrua, niin sit se ei ota viimeks painettuja nappeja. Onko windows xp:ssä joku monen napin yhtäaikainen esto vai mikä? Saako sen jotenkin pois? -cansas-
Onko sulla näppäimistön toisto nopeus ja viive maksimissa? Ohjauspaneeli/näppäimistö => toistoviive ja toistonopeus. Joskus halpojen näppiksien kanssa on ollut vastaavaa ongelmaa.
maksimissa on Repeat delay: Short Repeat rate: Fast näppäimistö on Logitechin UltraX Flat http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=15900 mun mielestä mun muissa näppäimistöissä on samaa "vikaa".
ilmeisesti nykynäppiksissä on puskurimuisti jotenkin huono ettei voi käyttää montaa nappia samanaikasesti. onkohan noissa uusissa "gaming" näppiksissä sit toteutettu toi jotenki paremmin? hmm... ei ainakaan viittis turhaan jotain kallista näppistä ostaa.
Kysy näppiksen valmistajalta suoraan heidän kotisivujensa kautta... Luulis että he tuntee tuotteensa parhaiten.
Vika ei välttämättä näppiksessä. Mullakin on HP:n 20€ näppis ja hyvin toimii ja sitä ennen joku mikä lie merkitön eikä silläkään ongelmia.
Nyt tulee sitten todella vahvasti mutu linjalla. Muistelisin jostain lukeneeni, että jotkut vanhat näppikset eivät ymmärrä kuin 3 nappia kerralla samaan aikaan painettuna. Siis todella vanhat näppikset. Olisikohan ollut jossain tämän vuoden MikroBitissä kysymyksiä palstalla. Jostain nyt tällainen "tieto" on päähän jäänyt. Korjatkaa jos olen ihan metsässä. Uudemmissa näppiksissä ei tätä ongelmaa siis tietenkään ole.