Hintaa ei saisi näpyttimellä olla paljoa. Näitä kahta olen miettinyt, razeri itseasiassa jo tilattu mutta vielä ehtii perumaan.. Vai (tilattu jo) Cdon kyselyn mukaan tuossa G110 on kansainväliset näppäimet elikkä sen voi unohtaa suoraan.. Muita ehdotuksia, mielellään alle tuon Razerin hinnan.
Mitä olennaisia eroja X4 ja G110? Olen nyt hieman epävarma onko tuossa G110 Ä ja Ö ? Tarkoittaako Nordic Layout sitä että on ? Live chatti sanoo että (tod.näk) kansainvälinen näppis ja aspa vastasi viestiin että nordic layout.. Tulen pimeässä pelaamaan suht paljon joten joku taustavalaistus olisi kova sana, ja hinta tosiaa mieluusti alle 80€, lisää ehdotuksia odotetaan..
No tuo G100 on X4 steroideissa. En kattonut että tuo on noin paljon alennuksessa. Sitä voin suositella.
Nordisk-layout varmentui nyttemmin, mitä lie sitten tarkoittaa, ilmoittavat tämän ko. tuotteen ruotsinkielisillä sivuilla joten asiakaspalvelija minua ohjasi
Lycosa on itellä ollut useemman vuoden ja ei ihan 85€ arvonen. Ajurit pätkii ja tuo media touch pad laittaa wmedia playerin, winampin ja spotifyn sekasin (silloin tällöin). Itse näppäimistönä laitos on täysin toimiva. Ehkä uudemmissa malleissa nämä lastentaudit on korjattu. En tiedä.
Oman lycosan ostin vuosi sitten ja ajurit ovat edelleen sekaisin. Eivät osanneet neuvoa customer supportissakaan. Mutta tosiaan näppäimistönä muuten erittäin hyvä, tykkään. E: Itselläni ei ole mennyt touch padissä playerit sekaisin koskaan.
No päädyin nyt sitten G110, sain siihen pari peliäkin tilattua koska oli noin halpa. Nyt vaan odottelemaan ensimmäistä ikiomaa pöytäkonetta ja tuota näppistä ensi viikon alussa varmaan kone tulee..
Ite neppailin sellasella ~10-15v vanhalla IBM:n näppiksellä aika kauan. Sitten ostin Logitechin Illuminaten. Ei mikään pelinäppis, mutta hyvä näppis silti. Näkee pimeässäkin kirjotella.