En saa näppäin @ toimimaan mut 2 ja " toimii muttei @. mä aina kopioin ton merkin aina ku kirjoitan sähköpostiosoitteen. Miten saan @ näppäimen toimimaan? Tarviin ratkaisun heti!
Ei varmasti ole vaihtumut. miten voi nähdä sen? Mut mä koitan viel keksiä jotain siihe asti tähän viestiin on tullut ratkaisu...
Mahtaako koneessasi olla nView desktop manager tai joku vastaava näyttöjen hallintasofta? Jos on niin kokeileppas sammuttaa kyseinen softa josko auttais. Oletko kokeillut toisella käyttäjätilillä että löytyykö @-merkkiä?
olen Palauttanut Järjestelmän yli 5 päivää, sitten sain merkin toimimaan mesessä, mutta sen jälkeen nyt ei toimi enää... muuten koneessa ei ole mitään semmoista ku vaa ATI Radeon Grafiikkaominaisuus ja joku powerXpress...
Kokeilitko toimiiko toisella käyttäjätilillä? Toimiiko muut AltGr napin takana olevat merkit kuten £ $ { [ ] } \ € µ
Minulla on vain 1 tili vain tämä jonka käytän. pari merkki ei toimi, mut vain nää toimii kyl $€{[]}\ Mä kkeilen vieras tilil.
Vaikuttaa siltä että näytön/näyttöjenhallintasofta on syypää tuohon ongelmaasi. Kokeileppas sammuttaa tuo ATI PowerXpress™ ja käynnistää uudestaan. ATI PowerXpress™:n uudelleenasennus saattaa myös poistaa ongelmasi jos et mistään powerXpressin asetuksista saa pelittämään(kuten ulkoinen näyttö pois käytöstä tms..)
Olen aiemminkin törmännyt vastaavaan ongelmaan, mutta en muista miten korjasin sen. Kokeilepa tehdä toinen Windows käyttäjätunnus ja testaa sillä.
Käytän nyt toista admin käyttäjätunnusta. eli olen poistanut sitä tunnusta jossa @ ja £ ei toiminut. eli ei mitään enää kiitos
Itsell' oli melkein sama ongelma mutta shift ja 2 teki @ merkin. Pystynk; jotenkin vaihtamaa sen alt grr''n_ Minulla on Razer Synapse mutta en tied' saisiko sielt' vaihedutta