Näppis ja hiiri ongelma

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Hate89, Apr 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hate89

Hate89 Member

Trophy Points:
    11
    Moi!

Elikkä mulla ois pari ongelmaa hiiren ja näppäimistön kanssa, ja kuulemma tänne kannattaa postittaa :)

NÄPPIS
    Ensinnäkin mulla on tämä logitechin G11 näppäimistö, joka muuten toimii hyvin mutta huomasin että jostain syystä näppäimen "E" painaminen avaa välillä käynnistä-valikon ruudun alakulmasta kun yritän kirjottaa jotain. Tämä ei varmaan ole itse näppäimistön ongelma (?) mutta jostai syystä tällaista alkoi tapahtua kun sain näppäimistön. Ajattelin että joku näppäin yhdistelmä ehkä avaa sen valikon sillä "E" kirjain ei sitä itsessään tee, kuitenki se aukeaa aina välillä kun "E" kirjainta painaa kesken kirjoittamisen. Toivottavasti tajusitte :S

Ei se muuten sen suurempi ongelma olisi mutta se ärsyttää todella paljon kun välillä tulee vahingossa käynnistettyä ohjelmiakin kun se käynnistä-valikko tulee esille...

HIIRI

Joo eli se hiirinkin on logitechin, mallia G5. Se toimi alussa täydellisesti mutta sitten alko hiiren kursori yhtäkkiä jäätyä hetkeks aina noin 30 sekunnin välein :S. Ei tartte ku surffailla netis ni se välil pysähtyy (yleensä noin sekunniksi) ja sitte se jopa saattaa vaihtaa hiiren liikkumist nopeutta (siis sensitivity englanniks). Testasin hiirtä mun veljen koneella ja siinä se näytti toimivan ihan hyvin eli joku on kai vialla mun koneen asetuksissa?

USB porttien pitäisi olla kunnossa ja ostin jopa uuden HUBin erillisellä virtalähteellä ku ajattelin et ongelma on ehkä virrassa. Mutta ei näköjään ollut... Tällä hetkellä käytän yhtä toista hiirtä joka toimii moitteettomasti. Haluaisin kuitenkin saada sen G5:den toimimaan kun se on kuitenkin aika kallis hiiri ja hyväkin.

Oon huomannu että aika monella muullakin on ollut samoja ongelmia G5 mallin kanssa mutta en ole löytänyt kunnon ratkaisua. Toivottavasti täällä osataan paremmin kuin logitechin omilla sivuilla jossa ne vaan kerto samat asiat koko ajan uudelleen eikä edes lukenu mun viestejä kunnolla :S

Mulla on Windows XP jos siitä tiedosta on hyötyä. Jos haluutte jotain tarkempia teknisiä tietoja ni kysykää...

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page