Näytöllä merkitystä?

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by SiZu, Apr 12, 2005.

1. SiZu

SiZu Member

Trophy Points:
    16
    Kysyisin tässä semmosta et kun omistan sellaisen aika wanhan näytön, joka toimi aikoinaan mun vanhan windows 95 koneen näyttönä, joka tuli hankittuu vuosia sitten. Ja nyt tällä hetkellä se sama näyttö toimii mun uudessa koneessani. Ja olen tässä miettinyt et onko sillä näytöllä merkitystä esim. peleihin, videoihin jne.? Kun olen ostamassa uutta LCD, näyttöä, et haluaisin vain tietää tämän. (Et näkyyks just kaikki leffatki "parempi-laatuisina"?)

2. EsaMa

EsaMa Regular member

Trophy Points:
    26
    Jopas on kysymys... Totta kai kuva on parempi TFT-näytössä kuin vanhassa kuvaputkessa.

3. bloc

bloc Regular member

Trophy Points:
    26
    sehän riippuu aiemman näyttösi ja uuden näyttösi laaduista. tuskin mitään suurta eroa tulet huomaamaan. TFT-näytöissä kuva on kuitenkin hyvä vain näytön ominaisresoluutiolla, ja muilla resoluutioilla yleensä aivan surkea. ominaisresoluutio on nykynäytöissä yleensä 1280x1024.

4. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Todennäköisesti kuva parantuu huomattavasti. Sekin tosin riippuu miten hyvä putki sulla on...jos se on joku vanha KFC niin mikä tahansa on parempi. Ja jos ostat huonoimman LCD:n niin kuva ei välttämättä ole paras mahdollinen.

Share This Page