Näytön ohjain ajuri ongelma

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by kandalf, Mar 30, 2013.

1. kandalf

kandalf Regular member

Trophy Points:
    26
    Minulla on tällinen ongelma kun asennan asus geforce gtx 680 4gb nvidian ajurit niin kaataa käyttöjärjestelmän ja buutin jälkeen sanoo että ei singaalia näytölle, näytönohjain on takuussa vaihettu - uuten ja myös emolevy asrock exterme 6 + i7 3770K vaihdettu + testattu ja eri keskusmuisteilla kokeiltu ja aina vaan tekee samaa oiretta windows 7 64bt toimii niin pitkään hyvin kun ei oo näytönohjaimen ajureita asennetuu ja windows 8 64bt pro asennus kaatuu lopussa kun sanoo että valmistellaan laitteita käyttöön ottoon ,windows 7 64bt antaa tällaisen virheilmoituksen http://aijaa.com/upload/?X-Progress-ID=27ae3ddf2cb9f20d60c629d7b24cbc47 ,http://aijaa.com/upload/?X-Progress-ID=38a60d56ea12b4d883c76c24eeb91b76 ,http://aijaa.com/upload/?X-Progress-ID=1a2473db7c55485dfcc2c9bf90a01667 en osannut noita kuvia laittaa tänne mutta toivottavasti ne noitten linkien kautta näkyisi.

2. Tinke8

Tinke8 Active member

Trophy Points:
    78
    Yksikään linkkisi ei toimi. Latasitko oikeat ajurit? Olisiko kovossa vikaa?
    (offtopic. Näytönohjain ja Ajuriongelma ovat yhdyssanoja.)

3. kandalf

kandalf Regular member

Trophy Points:
    26
    Moi kyllä olen tohon näytönohjaimeen ladannut oikeat ajurit nvidian sivulta ja emolevylle myös emolevyn valmistajan sivulta ja emolevyyn oon myös päivittänyt biossin uusimpaan versioon ,kiintolevy mulla on Kingston256GB SSDNOW V200,2,5",SATA III tota olen itsekkin välillä epäillyt että voisko se johtua sen virmfaresta ja virtalähdettäkin oon epäilly että voisko vika olla siellä CMPSU-1000HXEU CORSAIR PSU 1000W 14CM ATX12V2.2 80+EPS mutta tota oon viimeisenä epäilly vialliseksi ,tossa uudestaan linkki kuviin [/i.

4. Joensuu

Joensuu Active member

Trophy Points:
    68
    Ei aukea tuo viimmeisimmänkään linkin kuva ainakaan täällä??

5. Tinke8

Tinke8 Active member

Trophy Points:
    78
    Ei minullakaan. Yrität linkittää koko kuvakansiota, joka on rekisteröity omalle tunnuksellesi, joten muut ei päästä käsiksi. Lisää yksi kuva, ja linkkaa tänne. Välimerkkejäkin voisit edes harkita!

Kokeilepas eri kovalevyä siis, jos on mahdollista!

6. kandalf

kandalf Regular member

Trophy Points:
    26
    Moi toisella kiintolevylla ja virtalähteellä oon testannu ja sama ongelma\vika jatkuu edelleen ,antaa windows 7 64bt + emolevynajurien asennuksen jälkeen tällaisen virhe ilmoituksen.
    VIRTU MVP Alert
    Wrong GPU Configuration.Please check your hardware/drivers.
    Disabling VIRTU MVP And exitin.
    (Remember to enable virtu after the problem is fixed)
    Toi varmaan jotenkin liittyy koneeni ongelmaan\vikaan.

7. Tinke8

Tinke8 Active member

Trophy Points:
    78
  8. kandalf

kandalf Regular member

Trophy Points:
    26
    Moi sain vihdoin ja viimein ratkastua vian mulla on vika näytössä näyttöni on tällainen
    LG DM2350 23" Cinema 3D Full HD LED TV-monitori ,näyttö ei ota singaalia vastaan hdmi ja vga littimistä eikä pc tunnista tota näyttöä (pc -een oon kokeillu toisella näytöllä ja pelaa hyvin) ,oon myös kokeillut tota näyttöä ulkoisella digipoksillakin sielläkään ei tule singaalia hdmi kaapelilla näytölle ,ainoastaan tossa näytössä tuntuu pelaavan vain tv - virittimet ,pitää lähettää toi näyttö takuseen verkkokauppa comiin.

Share This Page