Ongelma on aika ihmeellinen. Olin Steamissa laitoin vasemmasta yläkulmasta Steam ja siitä sitten "Päivitä AMD grafiikkapiirien ajurit" päivitin ne ja kaikki onnistui, mukana tuli myös ohjelma "CCC" joku Atin juttu. Sitten kaikki aukesi jotenkin kauheen suurena ja epätarkkana, joten menin säätään näytön tarkkuutta ohjauspaneelista. Näytön tarkkuus oli vissiin tippunut 800x600 joten nostin sen 1024x768 ja heti muuttui paremmaksi. Koitin mennä pelaamaan CS 1.6 ja se ei päästä pelaan vaan näyttöön tulee "Half-Life Launcher lakkasi toimimasta". Tuntuu kyllä vielä ettei näyttö ole ihan niin tarkka kun ennen... Mitä tehdä?
no nosta sitä resoluutiota niin korkealle ku se nousee ja voi olla että AMD:n uusin ajuri ei välttämättä toimi kunnolla sun näytöohjaimessa,elikkä hae AMD:n sivuilta vanhempi ajuri ja pois se toinen ja asenna se ajuri minkä hait netistä.
tulevaisuutta ajatellen kannattaa itse päivittää ne ajurit jos on tarpeen, varmastikin tuli väärät ajurit sieltä steamin kautta
Jos joku peli sanoo 'Lataa meidän tekemät näyttisajurit, ne on paremmat tälle pelille kuin näyttiksen valmistajan.', niin kyseinen peli ja moinen kikkailu kannatta unohtaa. Laitevalmistajan sivuilta ne ajurit on syytä imuroida, mallin perusteella. (Muutamia poikkeuksia lukkunottamatta, vanhoja vimpaleita joissa valmistajan tuki on lakannut.) Ja nää netin välityksellä laitteen tunnistavat ja sitten "oikeeta" ajuria tarjoovat lataukset johtavat just edellä kuvattuun toimintaan, väärään ajuriin. Ihan liian usein.
Alottelin pelailee tuota 1.6 ja alkoi ihmetyttämään etten saanut mitään aikaan. Aina mut ammuttiin laulukuoroon. Onko se oikeasti noin vaikeaa? Käyttääkö porukka paljon aimbottia, tuntuu vähän siltä. Olen kuullut juttua jos aimbotista tai huijauksesta jää kii niin saa ikuisen kiellon peliin, onko totta? Onko vaikeustasoja tai eritasoisia servuja? Neuvoja kaivataan... Kuinka muuten saa aseen toiseen käteen vaihettua? Hyvät uudetvuodet kaikille!
@akcli periaatteessa tuo menee hiema offtopic ketju hijack yritykseks, mut käsittääkseni kynäriski o "single player" mod...jossa luonnollisesti sopii se vert pelata et oppii perus kontrollit, jos niit ei ennestää tunne tosi hyvi. tiemmä tuol o eriksee servuja jossa botit yms xiitit o kielletty ja si niit joissa sallitu, eli siit si muilt pelaajilt kyselee minne men jos alottelija (itse en kys peliä liiemmi pelaile jote osittaista arvailua ny, exept ne tiedot mik oli totta erinnäsii vuosii si) tosi sanotaa ny tää epäkannustava mutta tosi lausahdus: se o iha ittest kii et kehittyykö vai eikö kehity, ei kukaa ole seppä syntyessää: eli ei kukaa ole yber 1337 FPS-räiskijä ekal yrittämäl jos oot siin iha p@ska ni si vaa o..sille si taase kukaa enää mitää voi jos ei pysty tai viitsi, mut toivotaa ettei tapaus ole ny tämä vaa iha puhtaasti newbie joka haluu kehittyy