Lopetin pelin pelaamisen ja näyttö oli omituisesti zoomautunut toiselle koolle. näytön kuva kyllä liikkuu kunsiirrän kursorin johonkin laitaan, mutta tämä on todella ärsyttävää. joten miten tämän voi korjata ja tulevaisuudessa estää tapahtumasta? EDIT: Nyt on varmistunut että ongelma on se että resoluutio on pielessä ja asetukset on mennyt sekaisin niin ei saa enään takaisin näyttökokoa 1680 x 1050
Tapahtuuko sama ilmiö kaikkien pelien jälkeen? Aseta näytön resoluutio takaisin natiiviksi ja päivitä näytönohjaimen ajurit. Muuta ei tule tällä hetkellä mieleen.
Moni vanha peli ei tykkää/OSAA KÄYTÖSSÄ OLEVA RESOA. vAIHTAA PELIN TAKIA RESON IHAN MUUKSI, mUT KU SYSTEEMI ON SUSIVIIS AIKAINEN SÄÄTÖ, NIIN XP JA VANHEMMAT (TAI SIIS SE PELI) EI OSAA PALAUTTAA SITÄ ORGIS NÄYTTÖTILAA. P.S. SORI MENI JOTENKIN JUMPPASEEN CAPS-LOCK, NIIN TULI VIESTI OSIN "HUUTONA"
Tämä tapahtui ensimmäisen kerran kun pelasin Touhou 9:ä En usko että tämä ongelma johtuu pelistä jos Touhou 6:ssa ei ollut tätä ongelmaa
Miksi kerrot missä ei ollut ongelmaa? Se on siis pelikohtaista, sekoittaako se työpöydän reson, jättää pienemmäksi. p.s. Vai tarkoitatko zoomauksella, että näytössä menee päälle zoomaus, lähikuva, suurennos alueesta? Työpöytää vieritellään sivupalkeista, jos haluaa nähdä kaiken mitä siinä on.
katsoin netistä että mun näytölle pitäs olla 1680 x 1050 resoluutio mutta resoluution valinnassa ei ollut kyseistä kokoa, joten en ole varma mikä mulla oli aiemmin, ja että voiko sen resoluution jotenkin itse päättää (muutakun niistä mitä siinä valittavina oli) 1600 x 1200 oli kyllä lähin mutta mun näyttö näyttää sen vähän litteenä joka taas ärsyttää. ja saatto oikeestaan olla että se laitto näytön resoluution pienemmästä isommaksi (en ole tästä varma)
Tuollaisia ongelmia on ollut jonkin verran AMD/ATI:n näytönohjainten kanssa, mutta ajureiden päivittäminen on yleensä auttanut.
Ei täälläkään! Kokeile ladata Automatically Detect and Install -kohdasta automaattinen päivitysohjelma. Toinen ATI:n sivu Näyttäisi toimivan. Ei kuitenkaan mitään kovin uutta versiota saatavilla: Catalyst Software Suite 46.6MB 6.11 Nov. 15, 2006
Tuon päivitysohjelman mukaan mulla on uusin versio No muuten sopii kuvaukseen paitsi että ei ollu sivupalkkeja vaan piti siirtää kursori laitaan että liikkuu sinne. mutta jos tiedät miten tämän voi korjata voin kokeilla jos se auttaa