Ensix täytyy sanoa että tosi mahtavat sivut ratkoo ongelmia, kyllä apua löytyy!! Mulla ois tämmönen että: Tämä mun 350mhz P2 ei noita xvid/divx jaksa oikeen sujuvasti pyöritellä. Luin että näissä nykypäivän näytönohjaimissa (esim Atin Radeon) on mpeg2 purku ominaisuus jonka avulla 166mhz konekin jaxaa leffoja pyöritellä. Jos sellaisen hankkisin niin osaisiko se käsitellä noita xvid/divx kun nehän on mpeg4? Vai pitääkö mun muuntaa noi Ripit takasin DVD muotoon? Jos pitää niin tiedostojen koko ei haitta koska tarkoitus olisi viedä leffat Tv-outista pöytätallentavalle ja polttaa. Kiitos jo etukäteen!
no jos siinä mpeg2 purku on niin se ei kyllä noita divx/xvid leffoja pyörittele, että kyllä ne täytyy muuttaa dvd:ksi tai vcd:ksi. Tommonen 350 MHz kone ei pyörittele mitenkään divx/xvidejä.
Tollasella kääntämisen kääntämisellä kyllä kärsii kuvan laatu aikalailla, ei toistaiseksi ainakaan ole näytönohjaimissa mpeg4 purku tukea, vaikka sellaista tosin on lupailtu tulevaisuudessa. Noissa purkukorteissa on osissa lisätty myöhemmissä ajureissa mahdollisuus mpeg4 purkuun, ja paremmissa tollasissa on myös tv out.