Hei!. Tilasin seuraavanlaiset osat: Ja näytönohjaimen ostan tän kuun lopussa koska silloin on taas varaa. Itse ongelmaan, kasasin edellä mainitut osat ja ajattelin laittaa väliaikaisesti tälläsen näytönohjaimen kun: NVIDIA GeForce 8600 GT Mutta kun laitoin koneen päälle, ja ajattelin asentaa windowsin, niin näyttöön ei tullut mitään. Eikö toi näyttis käy noihin uusiin osiin ? vaiko mikä voisi olla vikana?. - Kiitos etukäteen
Kyllä tuo käypi vielä, kuvaa ei vaan jostain syystä tule. Tarkista ja kokeile seuraavat: - Itsestään selvät, eli näyttöön tulee virta ja näytön piuhat oikein kiinni koneessa. - Näyttis kunnolla kiinni, näyttiksen lisävirta lisävirtapiuha kiinni (jos on), samoin emolle menevä prosessorin lisävirta. - Resetoi BIOS (jumpperilla ohjekirjan ohjeiden mukaan tai paristo irti emolta joksikin aikaa). Tuossa olikin jo vähän alkuun, jos ei noilla lähde niin mietitään sitten lisää.
Hei - Joo näyttö toimii toisella koneella,(eli ei pitäisi siinä olla mitään) ja kaikki piuhat tarkistettu moneen kertaan. - Näyttis on kunnolla kiinni, lisävirtapiuhaa ei ole, emolle menevä prosessorin lisävirta piuha tarkistettu. Tuota patterin irroitusta en ole vielä kokeillut. ilmotan kun olen kokeillut. Kaverin kanssa kokeiltiin: - Toista näytönohjainta - Toisia muisteja, ja kaikkia muisteja kokeiltiin erikseen ja yhdessä ja eripaikoissa. - kaikki piuhat tarkistettiin moneen kertaan.
Nyt kokeilin ottaa sitä patteria irti, pidin sitä irti n.5min-7min ja ei vaikutusta. Mitäkään toi meinaa kun tossa emolevyn yläreunassa on toi core un_locker "katkasia", niin siinä palaa punanen valo ja olen kokeillut sitä katkasiaa kummassakin puolella, ja eikös sen katkasian pidä olla juuri tolla core un_locker puolella ?. Alkaa vähä ottamaan päähän kun pistää niin kovasti vastaan. Eikai emolevy ole paskana ?.
Ei missään nimessä sitä core unlockkeria päälle tolla prossulla, voi olla esim että prossu hajonnut jos se on koko ajan ollut päällä. Onko emon lisävirta piuha myös varmasti kiinni.
Siis ei se koko aikaa päällä ole ollut. kun kokeiltu kummassaki asennossa. Emonlisävirta piuha on kiinni
no alkaa vähän kyllä siltä kuulostaa että joko emo tai prossu rikki jos olet noi kaikki jo kokeillut.
Päivää!. Ongelma selvinny! Otin irti noi "etupaneeliin" tulevien ledien ja ton uudelleen käynnistyksen johdot irti emolevystä ja niin alko kuva näkymään