Näytönohjaimen vai coolerin vaihto?

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by Defeo, Jan 27, 2014.

1. Defeo

Defeo Member

Trophy Points:
    11
    Lähdin kyselemään suosituksia ja mahdollista ratkaisua seuraavaan:

Koneessani on tällä hetkellä kiinni Geforce GTX 560 TI, joka periaatteessa riittää käyttööni joskaan hitusen paremmastakaan ei haittaa olisi.
    Viime aikoina ko. näyttis on kuitenkin alkanut pitämään melkoista mekkalaa jo mielestäni ok lämmöissäkin (n. 60c rasituksessa). Pölyt olen putsannut joten tuosta ei pitäisi minkään johtua. Olen harkinnut paria vaihtoehtoa, ja tässä tarvitsisin kokeneemman mielipidettä.

Ensimmäinen olisi, että säilytän 560:n, mutta hankkisin tuohon hiljaisemman jäähyn. Arctic Coolingin Accelero Hybrid olisi mitä loistavin, mutta onko tuo shaiban kuorruttamista kermavaahdolla? Olisiko muita hiljaisia vaihtoehtoja?

Toinen vaihtoehto on uuden hommaaminen. Markkinoilta olen tipahtanut aikoja sitten, joten mitä tähän voisi suositella, 760, 770? Miten paljon tuo toisi mukanaan lisätehoja tai millaisia kokemuksia on kyseisten korttien melutasosta?

Kiitoksia vastanneille jo etukäteen.

2. Tinke8

Tinke8 Active member

Trophy Points:
    78
  3. Uppmas

Uppmas Active member

Trophy Points:
    58
    Nuo HWMonitorin lasketut arvot nyt eivät kerro yhtään mitään kortin suorituskyvystä...

GTX 770:lla tulee yli tuplasti tehoa.

Share This Page