Vaidettuani toisen näytönohjaimen(Nvidia 8800 GTS)koneeseen, kone ei käynnisty ollenkaan, edes tuulettimet eivät lähde pyörimään. Virtanappia painettaessa ei tapahdu mitään. PCI-E lisävirtapiuha on kiinnitetty. Vanhalla ohjaimella kyllä toimii edelleen.(ATI Radeon HD 2400 XT) Emo on P5Q SE. Virtalähde on Antec NeoPover 500. Olisko kellään mitään hyviä vinkkejä tällaiseen?
Olisko niin ettei powerin virta riitä kun toi 8800gts kuluttaa aika paljon enemmän virtaa.Juttua esim. täällä: http://murobbs.plaza.fi/naytonohjaimet/547731-naytonohjainten-virrankulutus.html
Joo asia ratkesikin kyllä jo, en ehtinyt vaan ilmoittaa sitä tänne vielä, kiitos vaan. Joskus vaan käy näin kun tekee väärin, niin jää pyörimään kehää kun kaikki piti olla oikein. Johto oli ainoastaan väärin päin, PCI-E:n johdon pää oli virtaläheteessä kiinni. PCI-E:n lisävirtapiuha on mulla sellainen, että mustat johdot virtaläheteen päässä kytketty ainoastaan kahteen pinniin ja kortin puolella jaettu kolmeen pinniin, joten virta taisi tulla vähän epätasaisesti kortille. Johdossa kyllä selvästi merkitty mihin kumpikin pää kytketään, kun osaa vaan lukea. Tuota poveria olen käyttänyt jo kohta kaksi vuotta tuon kortin kanssa. Virta siinä kyllä tuntuu riittävän ainakin minun tapauksessani.