Näytönohjaimen yhteensopivuus powerin kanssa

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by 10d3nc3, Dec 3, 2012.

1. 10d3nc3

10d3nc3 Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs olen hankkimassa uutta näyttistä (MSI NVIDIA GeForce GTX 670 2GB GDDR5), ja tässä on ilmeisesti liitäntänä "6-pin + 6-pin". Powerissani (XFX pro 550w) on taas käsittääkseni "1x 6-pin + 1x 6+2-pin".

Kysymys nyt kuuluukin, että saako tuon ko. näyttiksen tuohon poweriin? Eli tarkoittaako tuo "6-pin + 6-pin" sitä, että pitää olla 2x 6-pin, vai mitä? ja mitä 6+2 tarkoittaa, ja mihin paikkoihn se käy? Olen elämäni aikana kasannut yhden kokonaisen buildin (varmistettuani ensiksi täältä, että osat sopivat yhteen, joten se oli aika helppoa) sekä päivittänyt kerran powerin ja kerran näyttiksen, eli olen vielä vähän uusi koko hommassa.

tl;dr sopiiko yllä mainittu näyttis ja poweri yhteen?

Edit: Ja jos sillä on mitään merkitystä, niin tähän korttiin tulee ainakin dual monitor setuppi, sekä mahdollisesti kolmaskin monitori (lähinnä testausmielessä, 600-sarjan kortit kun tietääkseni tukevat suoraan max 4:ää näyttöä yhdellä kortilla, ilman SLI:tä).

Last edited: Dec 3, 2012
  2. teutul

teutul Regular member

Trophy Points:
    28
    Kyllä sopii. Kytket vaan ne molemmat 6 pinniset siihen näyttikseen kiinni. Jätät siitä 6+2 pinnisestä kytkemättä sen 2 pinnisen osan. Korjatkaa muut jos olen väärässä.

3. Daword

Daword Regular member

Trophy Points:
    48
    se 6+2pin mahdollistaa 8pin liittimen käytön joita jotkin näyttikset vaativat.
    Mutta tolla toimii 6+6pin

Share This Page