Näytönohjaimessa ei takuuta >_<

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Kurnu, Sep 27, 2003.

1. Kurnu

Kurnu Member

Trophy Points:
    16
    Löysin sen etsimäni takuulapun mutta takuu oli mennyt umpeen 2kuukautta sitten eli varmaankin pitäisi ostaa uusi. Mitäköhän korttia suosittelisitte kun tarkoituksena olis ostaa radeonin 9600-piirisarjaan pohjautuva kortti, kun koneella pääosin pelataan ja ollaan netissä, koneen ollessa auki 24/7.

2. Kurnu

Kurnu Member

Trophy Points:
    16
    Hercules 3D Prophet 9600 Pro 128MB DDR tua näytti olevan hyvä ja koht halpa 220€. Onko teillä kokemuksia kyseisestä kortista?

3. Bluekkis

Bluekkis Active member

Trophy Points:
    66
    On kyllä aika korkea hinta 9600pro kortista, esim. bulldogissa club-3d:n 9600pro maksaa 180e.

Itselläni on club-3d:n 9800np, eikä mitään valittamista, yks kaveri tappeli sapphiren kortin kanssa ja tuosta herkuleksesta olen kuullut jotain, mutta en muista oliko hyvää vai pahaa.

4. Welmeri

Welmeri Member

Trophy Points:
    16
    Toi takuu lappu on varmaan sen liikkeen mistä ostit sen? jos on niin onko valmistaja tai maahantuoja antanut pidempään takuuta?

5. Kurnu

Kurnu Member

Trophy Points:
    16
    No näytönohjaimen tilasin verkkokaupasta ja kuitissa lukee että takuu on 12kk

6. veijob

veijob Regular member

Trophy Points:
    26
    kuluttajasuojalaki suosittaa että pc- komponenttien täytyy kestää vähintään 2 vuotta, jos vika on tuotteessa eikä käyttäjän aiheuttama. Kysy paikkakuntasi kuluttaja-asiamieheltä ja laita se kortti takaisin sinne verkkokauppaan niin pitäisi niiden antaa vastaava tilalle tai korjata vika. On nykyään virheellinen luulo että takuu on tuo 12 kk, se on myyjän tai valmistajan antama ja sillä ei ole mitään tekemistä itse tuotteelta vaasittavan keston kanssa,olen itse vaihtanut useamman pc-komponentin takuun mentyä jo umpeen. kyllä myyjä luultavasti nikottelee vastaan, mutta pistä terveiset kuluttaja-asiamiehen kautta niin kyllä se onnistuu.

Share This Page