Juuh. Tuota olen yrittänyt asentaa radeon hg 4650Stä ja GF8500Gtä, mutta molemmilla varsinainen ohjaimen ajuri ei asennu. Ati asentaa muut härpättimet kuten ccc:n ja geforce ilmoitti että asennus epäonnistui. Käyttis win7 emo asuksen P5Q, mielestäni kaiken asuksen sivuilta olen asentanut. Mikä mahtaa olla vikana, osaako kuka auttaa avutonta.
Yhtä aikaako noita asentelet, eipä toimi rinnan. Poista kaikki ajurit ja viimeistele vaikka driver sweeperillä.
en tietenkää, yhtäaikaa, niin driversweeperillä poistin vikasietotilassa ajurien löput ja silti, unohdin laittaa tuohon alku viestiin sen
kyllä mie suhteellisen varma olen että ovat oikeat ajurit, yritin vanhempia kanssa mutta nvidian asennus ohjelma sanoo ettei järjestelmään tehty muutoksia. Voiko emo olla rikki sillai ettei se huoli/hyväksy asennusta. En löytäny asuksen sivuilta mitään mikä liittyis pcie väylään ajurien muodossa. Ihan ihme juttu, pitäskö laittaa emo takuuseen meneen?
Kai olet sallinut windowsin tehdä muutoksia, kun on sitä kysynyt? Oletko ollut kirjautuneena järjestelmänvalvojana?
Mulla oli Atin uusimpien ajurien kanssa sama homma, ccc asentu mutta ajurit ei. Asensin customina ettei world of... demo ym. asennu.. Kolme kertaa koitin tällä tavalla, ja ajurit ei vaan asentunu. Kokeilin sitten täyttä asennusta, ja silloin ajuritkin asentu oikein, ja homma toimi. Kumma juttu.
mikazon: miekii asensin customina, mutta kun koitin nvidiaa niin sama tulos, eikä siinä ole mitää kustom asennusta