Näytönohjain haussa

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by Agathon, Jan 27, 2005.

1. Agathon

Agathon Member

Trophy Points:
    16
    Päivää.

Olen lueskellet täältä posteja sekä vertailuja muualta, mutta vieläkin on epäselvää minkä kortin ostaisin.Nyt mulla on Geforce3 Ti200, mutta haluaisin jonkin verran tehokkaamman kortin pelaamineen (mun mielestä yllättävän hyvin tämäkin suoriutuu jopa HL2 ja Doom3:sesta), prossu on Athlon XP 2400+.Hintaa saisi olla max 150€ ja ehdottomana vaatimuksena 2 ramdaccia, jotta saisin kahdelle eri kokoiselle näytölleni eri resot.Nyt käytössä tuon Geforcen kanssa joku vanha PCI kortti, mutta tämä järjestely ei ole hyvä.Radeon 9600 Pro korttia olen vähän kuikuillut, mutta onko muita tuossa hintaluokassa, joita kannattaisi harkita?Mikäs tuo Sapphiren Pro Advantage on?Kun näyttäisi olevan halvempi kuin esim normaali Pro, vaikka muistia on enemmän.Saatana, kun on sekavia nämä mallimerkinnät.

Kiitos vstauksista jo etukäteen.

Y

2. Bluekkis

Bluekkis Active member

Trophy Points:
    66
    Radeon 9600XT 128MB muistilla mahtuu tuohon budjettiin hyvin. nVidian puolelta agp korteista löytyy vain fx sarjalaisia tuohon hintaan. Ehkä jos hieman odotat saatamme nähdä 6600 ja x600/x700 sarjan kortteja agp puolellakin tuohon hintahaarukkaan sopivina.

3. gurkku

gurkku Guest

Ati Radeon 9600XT tai Nvidia Gerorce 5900XT. Jälkimmäistä voi tosin olla vaikea löytää.

4. gurkku

gurkku Guest

...ja pro advantage on huonompi versio pro:sta.

5. Agathon

Agathon Member

Trophy Points:
    16
    Kiitos vastauksista.Eiköhän sitä kohta jonkun löydä.Taidan kallistua tuohon Ati Radeon 9600XT:een.

A

6. extralow

extralow Active member

Trophy Points:
    66
    Siihen minäkin kallistuisin.
    Geforceissa XT tarkoittaa huonompaa.

7. gurkku

gurkku Guest

Aina niin tärkeä yksityiskohta. Ikävää tämä nVidian vanha nimipolitiikka. Nykyäänhän huonompi malli on hämäävästi Limited Edition(LE):D

Last edited by a moderator: Jan 29, 2005

Share This Page