Näytönohjain HP 8046sc

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by torni100, Jun 14, 2013.

1. torni100

torni100 Member

Trophy Points:
    11
    Minulla on kone HP m 8046sc ostin uuden näytön Asus VE 278H 27" ja lisäksi Playstation 3:sen en kyllä itse pelaile mutta kytketään playstation kumminkin! HP:ssä ei ole HDMI pistoketta! Täytyykö vaihtaa esim näytönohjain ja millainen? että saan näytön ktkettyä koneeseen ja kaiken hyödyn vanhasta rakkineesta irti! Katselen kyllä paljon valokuvia koneelta!

2. Uppmas

Uppmas Active member

Trophy Points:
    58
  3. Lurluck

Lurluck Active member

Trophy Points:
    73
    DVI -> HDMI adapter, jos siinä kyseinen liitentä lötyy?

4. torni100

torni100 Member

Trophy Points:
    11
    Terve! Katselen yleensä koneelta valokuvia kamerani on suht hyvä ei huippu mutta paraneeko kuvien laatu näytönohjaimen vaihdolla! Kattelen kuvia omaksi ilokseni ja lapsen lapseni voivat vähän pelaillakin pleikkarilla vai pitääkö vielä muutakin vaihtaa tohon koneeseen? Koko vehjettä ei viitsisi vaihtaa kun kumminkin käyttö on niin vähäistä vaikka minulla on elisa viihdekin lähinnä turhan panttina! Etsin vaan toimivaa ja järkevää ratkaisua!

5. Uppmas

Uppmas Active member

Trophy Points:
    58
    Ei parane, duh.
    Adapteri tai näyttis vaihtoon, eipä muuta.

6. torni100

torni100 Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos tiedosta! Mutta millaista näytönohjainta suosittelet ko koneeseen! Esim joku malli tai teho mikä sopii ko koneeseen tai myy minulle joku uusi tai käytetty?

7. Gereti

Gereti Senior member

Trophy Points:
    163
    halvinta mahdollista josta saa kuvan ulos ja joka menee koneeseesi,kun ei tuo käyttösi kuulsota mitenkään tehoja syövältä
    T: itsellä radeon 5450:sellä varustettu kone telkassa kiinni,ja hyvin toimii nettiselailut,HD videot,jne
    eli,halvin näyttis minkä saat kaupasta ulos,on se käypä vehje sinulle jos uuden näyttiksen haluat ostaa
    E: ja passiivinen kortti jossa ei ole tuuletinta olisi ehkä se mieluisin vaihtoehto olohuoneeseen,kun nuo halppisnäyttikset tuulettimilla ovat lievästi äänekkäitä lämmetessää,
    E2:,esim tuollainen vaikka http://www.jimms.fi/tuote/N210-MD1GD3H/LP

Last edited: Jun 14, 2013

Share This Page