Joo elikkäs mulla ois tämmönen ongelma, että pelatessa (CoD)ruutu jäätyy vähän väliä ihan täysin ja äänet jää päälle toistamaan samaa ääntä kokoajan, kunnes näyttö käy mustana, ja tulee viesti "no signal detected" minkä jälkeen jonkun puolen minuutin päästä toimii taas normaalisti. Tätä tapahtuu yleensä kerran roundin aikana, joskus minuutin välein, joten tämä haittaa pelaamista todella. Joskus toimii pitempiäkin aikoja moitteettomasti. Näytönohjain on siis mallia Radeon 4870HD, ja vika on siinä ollut alusta asti. Kun lopetan pelin niin tuolla alareunassa odottaa kolmio ja viesti "näytönohjain lakkasi vastaamasta ja palautui". Käyttöjärjestelmänä on vista ja tosiaan siitä ei ole kiinni, ettei tehot riittäisi muissakaan osissa. Tehtävänhallinnasta kun olen alkanut katsoa tilannetta kaatumisen aikana, niin toden totta suoritinkäyttö on 100%.. en sitten tiedä prossun pitäisi pyörittää tuota black opsia ihan kevyesti, enkä pelaa edes hyvillä grafiikoilla. Näytönohjaimessa lämpöä noin 70 celsiusta maksimissaan kun pelaan. Mielenkiintoinen juttu myös se, että ajoin näytönohjaimen rasitustestin, mikä sammutti kerta toisensa jälkeen koko koneen välittömästi. Blue screenejä tulee satunnaisesti, joskus kone vain sammuu kesken pelin suoraan ja joskus jumittuu niin pahasti, ettei tehtävienhallintaa voi edes käynnistää. Tätä on viime aikoina ilmennyt myös DVD:n katselemisessa, ennen ei. Olen kokeillut: - Lataan aina uusimmat ajurit, mutta ei tunnu auttavan - Olen imuroinut konetta pölyistä - Laitoin Catalyst control centeristä tuulettimen nopeuden 100%, mikä auttoi vähän aikaa, mutta nyt käynnistyksen jälkeenkin kaatuu ihan yhtä usein - Pelissä ei ole vikaa, kun tekee muissakin peleissä samaa En tiedä sitten, eipä ole kukaan oikeen osannut/viitsinyt auttaa tähän mennessä minua tämän ongelman kanssa :d olen valmis ostamaan uusia osia, jos nuo nyt ovat auttamatta paskana, mutta olisi kiva ainakin tietää tarkkaan mikä osa tässä prakaa.
Tosta nyt tulis ekana mieleen, että näyttis olisi p****na. Kokeile jotain toista näytönohjainta koneeseen, lataa ajurit ja koita pelaamista?
Yksi asia, minkä itse huomasin aiheuttavan tuollasia ongelmia, oli ns."opiskelia" versiot käyttiksistä.Nyt on virallinen ja ei ole ilmaantunut minkäänlaisia erroreita.En väitä, että sinun tapauksessa olisi näin.Vistalla ja Win7 samat errorit.