Joo eli mulla on sellanen ongelma ku pelit ei skulaa oikee kunnolla. Koneen tehot Amd athlon xp 3200+, GeForce fx 5500 256mb, 1024mb ddr400 ram. Mikä on ongelma? kyllä musta tuntuu et pelien pitäis toimia suht hyvillä graffoilla, mut kaikis melkei pitää olla ihan low detail grafiikat. Pitäiskö tunettaa konetta vai mitä? voiko johtua 32bittisestä prossusta?
Kaipa oot päivittänyt näytönohjaimen ajurit? http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Muutenkin päivitykset kunnossa (directx, piirisarja)? Ja ei vaikuta prosessorin bittisyys.
elikkä... uusimmat ajurit on todellakin asennettu... mutta direct x on jotenki seko... mulla on 9c, mut jotku pelit väittää toista.... eikä mitää paska ohjelmia ole koneella...
Niin onko bios asetukset kunnossa? Rammin ja prossun taajuudet asetettu oikeiksi ettei kone luulle et pyörität jotain 1.1ghz prossua... Ja mitä sovelluksia pyörii taustalla kun pelaat? P.S. Kai emolevyyn on panostettu ettei se olisi pullonkaulana?
taustalla pyörii yleensä vaan viirustorjunta, palomuuri, messenger... bios on kunnossa... jaa-a, miten noi prossun ja ramin taajuudet saa sit "asetettua" kun en nyt niin paljoo tiedä noista... no emo on kyllä aika mopo, joku asus techin... tää on näitä hp pavilion koneita... t660... kokeilen viel sit 3dmarkkia...
unohda emo, se on ok.. =) Toi näyttis ei jaksa vaan pyörittää uudempia pelejä.. Eikä se että siinä on 256mb muistia auta olleskaan.. ja jollen ihan väärin muista niin toi 256mb muisti hidastaa jopa tota näyttistä, koska siitä uupuu muita ominaisuuksia tjsp.. =P
aijaa... noh mä kuulin kuitenki et sitä saa jollai ohjelmalla "vähennettyä" muistin määrää... siit sais niiku "paremman"... tietääkö kukaa?
ei riitä toi atikaan.. =P muistin vähennyksestä en tiiä.. liekö siitä mitään konkreettista hyötyykään.. Joku uudempi GeForce (tai ATI) niin toimii.. Mitään tarkempaa neuvoa en kyllä osaa antaa, että mikä pitäs ostaa ku ite vielä pärjään (jotenkuten) FX5700:lla...
http://service.futuremark.com/compare?3dm05=15851 tuossa oma tulokseni, kannattaa tuolta futuremarkin sivuilta noita tuloksia vertailla. Tehokkaampi näytönohjain koneeseen =)
radeon 9800 pro on kyllä hyvä.Itsellä on sellainen ja olen kyllä tosi tyytyväinen.hintaluokka kohdallaan ja teho..