Tämmösillä spekseillä varustettu kone ASRock P67 Pro3, P67 (B3) Intel Core i5-2500K, 4 x 3.30GHz, 95W, boxed ASUS Radeon HD 6950 2048MB Elixir 4GB PC3-10667U CL9-9-9-24 (DDR3-1333) Samsung Spinpoint F3 1TB XFX Core Edition PRO 550W Ja saan joka päivä kun pelaan niin saan tällaisen virhe ilmoituksen. Olen asentanut uusimmat ajurit ja ongelmia on esiintynyt koko ajan ja kaikilla ajureilla. Olen poistanut vanhat ajurit ennenkuin olen asentanut uusia. Peleinä on ollut Bad company 2, GTA4, Batman Arkham Asylum ja BF3 beta. Lämmöt on pyörinyt 68 asteessa gpu-z kuin myös catalystin ohjelman mukaan. Olisiko jollain heittää ideoita mikä olisi vialla? Onko näytönohjain mahdollisesti rikki vai jotain muuta?
Jos ei ajureita asentelemalla hoidu niin kortissa luultavasti vikaa. Jos mahdollista niin voisit ehkä kokeilla eri koneessa sitä näyttistä. (Että saa varmistuksen siihen että vika varmasti näyttiksessä) Aiheettomat takuupalautukset eivät aina ole ilmaisia. Niin ja kokeileppas myös vaikka alentaa kelloja ja/tai lisätä voltteja. Jos auttaa niin kortti ei kestä edes vakiokelloja vakiovolteilla eli silloin on jo aihetta laittaa takuuseen.
Overdrive pois päältä, katso auttaako. Vanhassa koneessa liian korkeat kellot volttien suhteen kaatoivat kortin ja antoivat samanlaisen virheilmoituksen.
Ostin tietokoneen Silentrigistä ja ne kokosivat koneen joten en uskalla alkaa näytön ohjainta irroitteleen. Olen lähettänyt sinne sähköpostia, mutta eivät ole vastanneet. Mites tuon overdrive ominaisuuden saa pois päältä? Kellot ja jännitteet on vakiot olen tuolla ohjelmalla vaan lämpötiloja tarkastanut ja puhaltimen nopeutta.
Kiitos tästä neuvosta viikko meni ilman ongelmia, mutta sitten se tuli taas ja kesken pelaamisen, Olisiko sitten niin että vika olisi ihan rautatasolla vai voisiko muka ajureissa olla jotain häikkää? Sillä kaikkia julkaistuja ajuri versioita on tullut kokeiltua ja ongelma on koko ajan ollut läsnä. Eikä tuo silentrig ole suostunut vastaamaan sähköpostiini koskien tätä näytönohjain ongelmaa.
Laita overdrive päälle ja alikellota näyttistä hieman. Jos se auttaa niin näyttis ei varmaan kestä vakiokelloja eli on viallinen. Takuuseen siis. Ja lämmöthän on pysyneet ihan rajojen sisällä?
Lämmöt on pyörinyt tuossa alle 70 asteen, yleensä noin 68 astetta. Tuo ei ole käsittääkseni liika vai onko?
Ei ole lämmöistä kiinni. Ei vain luultavasti pysy vakaana noilla kelloilla tai jotain muuta vastaavaa.