Näytönohjain Päivittääkkö vaiko ei, Kas siinä pulma

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by Walther, Dec 14, 2004.

1. Walther

Walther Guest

Auttakaahan peeloa. Mulla on club3d radeon 9700 pro näytön ohjain ja olen päivittämässä konetta. ongelma onkin että kuinka hyvä tämä mun tämänhetkinen ohjain on kannattaako sitä viellä päivittää. Osaisko joku sanoa että kuinka paljon huonompi se esimerkiksi on radeon 9800XT:tä tai GF6600GT:tä. Olsin kiitollinen avusta.

2. ouzgi

ouzgi Regular member

Trophy Points:
    26
    Onhan sillä hieman eroa noihin näyttiksiin mutta mä en lähtis vielä päivittämään. Jos mä päivittäisin, oottasin et saan kerättyä rahaa ja oottasin vähän aikaa et pci-e emot halpenee vähän ja kenties että tulee amd:lle pci-e emo ja sit ostasin kaiken kerralla.
    Jos kuitenkin ostat nyt muut osat ni ei ehkä kannata rueta päivittämään vielä, koska tolla toimii nykypelit ihan hyvin vielä.

3. Walther

Walther Guest

Elikkä jos kone ois tämmönen jääkö näytön ohjain kovin alitehoseksi.

AMD Athlon 3500+
    MSI K8N NEO2 socet939
    2*512MB DDR 400MHz Kingston Valueram CL2.5
    Zalman CNPS7700-Alcu

Onko muuten osat kohillaan?

4. ouzgi

ouzgi Regular member

Trophy Points:
    26
    No onhan se selvästi heikompi muihin osiin verrattuna mutta ihan hyvä se silti on. Voihan siihen esim X 800 XT Pe:n ostaa jos haluaa näytönohjaimenkin ihan uudeks päivittää, mutta kuten arvata saattaa, se maksaa vielä melko paljon.

5. Khauron

Khauron Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Jos päädyt uuden näytönohjaimen ostoon, niin myy minulle tuo vanha. Olen juuri tuollainen näytönohjaimen tarpeessa, ja noitahan ei enää kaupoissa uutena myydä. Ota yhteyttä privana tai spostilla.

Share This Page