Terveh, olen totaalinen noob tietokoneiden kanssa ja tarvitsen apua. Olen ostanut koneelleni vähän pelejä ja alkaa V*****aa esim. Fallout 3:sen iso lagiminen, muita pelejä ovat: Half life 2 Ep. 1 & 2, Team Fortress 2, Oblivion ja Halo 2. Kaverini sanoi että tarvitsisin paremman näytönohjaimen ja siksi laitoin tämän tähän kategoriaan. Minulla on Windows Vista Home Premium. Suoritin: AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-56 1.80 Ghz Muisti (RAM): 2047 Mt Järjestelmälaji: 32 bittinen käyttöjärjestelmä NVIDIA GeForce 8400M GS Muuta en tiedä, kopsasin nuo Aloituskeskuksesta ;D Jos kyse ei ole näytönohjaimesta, kerro sitten mistä. Kiitoz jo etukäteen auttajille.
Kannettavassa ei tuota rautaa periaatteessa pysty päivittämään. Tässä tilanteessa vaihtoehtoina ovat tehokkaamman kannettavan tai pöytäkoneen hankinta.
Suosittelisin kasaamaan muiden asiantuntijoiden kanssa itsellesi pöytäkoneen täällä. Pöytäkoneiden hinta/laatusuhde on paljon parempi pelikäytössä kuin kannettavissa. Pelikäyttöön suunnitellusta kannettavasta saatat joutua maksamaan 2 kertaa enemmän kuin pöytäkoneesta.