Oisin kysyny että uskaltaako takuuseen lähettää avattua korttia? Korttiin vaihdettu parempi tuuletin (accelero xtreme 5970). Kortista kuuluu kova-äänistä vinkumista rasituksessa. Pelatessa pirtää näytölle välillä sellaisia laatikoita ja kaatuilee. Vinkuminen varmaan tulee jostain konkista kai? Onko kellään kokemuksia tällaisista ongelmista.
Hieman epävarmaa on ton takuun kanssa jos itse olet vaihtanut coolerin. Kyllähän yleensä takuut raukeavat jos tekee omia muutoksia. Onko alkuperäinen cooleri vielä tallessa,jos sen vaihdat takaisin ja koitat miten käy. On kanssa paljon kiinni liikkeestä ja myyjästä, ainahan voi asiasta neuvotella.
Mä olen jostain kuullut että XFX sallii coolerien vaihdon, mutta en ole ihan varma asiasta joten kannattaa se ainakin kysyä jälleenmyyjältä.
Aatelin vaihtaa ton alkuperäisen coolerin takas. Mietityttää vaan miten tarkkaa ne tutkii noi kortit.
jos siinä kortissa ei oo mitään tarroja ollu ruuvien päällä ja siinä ei näy mitään ruuvarin vääntö jälkiä ni kyllä luulis menevän takuuseen. Lähetä vielä XFX:lle sähköpostia ja katso mitä mieltä ne on.
Varmaankin tarkastavat kortin ja jos huomaavat,että on itse peukaloitu,niin voi noottia tulla että ei mene takuun piikkiin.
Itse olen juuri lukenut samaa ulkomaalaisilta sivustoilta että sallivat jopa ylikellotuksen ja coolerin vaihdoksen. Bios modaamista eivät salli ja sitä en myöskään ole tehnyt. Täytyy ruveta keskustelemaan jälleenmyyjän kanssa.