Hei! Pari kysymystä teille viisaimmille. Olen kasaamassa 2. konettani ja siitä puuttuu vain näytönohjain. Tällä hetkellä koneessa on kiinni joku 500w poweri, joka haukuttiin täällä joskus epävarmaksi pommiksi. Kaapista löytyisi myös tämä poweri. Jaksaako tuo poweri pyörittää esim. 8800 gt/s/x kortteja? Olen miettinyt myös näyttiksiä, jotka eivät vaadi lisävirtaa, esimerkiksi tätä. Hinta kuitenkin sen verran kova kakkoskoneeseen investoimiseen. 2. koneen muut osat: - AMD Athlon 64 x2 5200+ (tai 5600+) - 4x1Gb 800 MHz DDR2 - IDE kovo - IDE cd/dvd - 1-2 tuuletinta 80mm-120mm Eli hakusessa halvalla näyttis. Mielellään kuitenkin kaupasta uusi kuin käytetty. Hintakatto about 40e käytetty ja toi 90e uudesta. Ja siis tuolla koneella lähinnä pyöriteltäisi leffoja ja surffailtaisi, MUTTA saatetaan myös pelata esimerksi vanhempia strategiapelejä, esim. Empire Earth 2.
onko AGP vai PCI-E väylällä? jos on pci-e niin laita http://www.jimms.fi/tuote/GV-N610SL-1GI itellä oli tommonen ennen kakkos koneessa,(rossuna athlon 250) saints row 3 pyöri 30fps medium asetuksilla.
Kyseessä tosiaan PCI-E väylä. Jotain tuon tason korttiakin olen miettinyt. Sais halvalla ja vanhatki pelit pyörii. Kotelo on vain niin tiivis, että varmaan joudun passiivijäähyt unohtamaan.
Koitas ettiä huutonetistä radeon 4650/4670, vanhemmat pelit pyörivät niillä moitteetta,eivätkä vaadi powerin uusimista,huutonetissä olleet halvimmillaan 20-40e luokkaa, itsellä ollut tuo 4650,ja sillä pyöri crysis 2 high asetuksilla multiplayerissä (sen beta,silloin kun se ilmestyi),sittemmin vaihdoin sen hieman tehokkaampaan radeon 3850:neen,joka vaati lisävirran,fps:ät eivät paljolla nousseet,mutta mit pelejä pelailin,niin tuolla jopa max payne 3 meni 1080p resoilla singlessä 30fps,eli hieman kellotetulla 4650/vakio 4670,pitäisi tuo onnistua ongelmitta jopa,