Ostin jokin aikaa sitten koneeseeni uuden näytönohjaimen (ATI Radeon9600 Pro 128Mt) ja olen ollut tyytyväinen hankintaani muuten, mutta yksi lempi peleistäni Command&Conquer Gererals ei enää suostu toimimaan. Lautauskuva tulee ok, mutta siinä vaiheessa kun pitäis alkaa valitsemaan teamiä sun muuta, kone menee täysin jumiin. Mikään ei auta, pakko painaa reset -nappulaa. Vanha kortti oli GF3 Ti200 64Mt. Vika tuli heti näyttiksen vaihdon jälkeen. Olen koittanut asentaa pelin uudestaan, mutta ei auttanut. Zero Hour:n kanssa käy sama juttu. Mitään ideoita, missä vikaa mahtaa olla?
Kun uninstalloit pelin poista sen jälkeen myös kansio johon peli oli asennettu. Uninstall ohjelmat jättävät yleensä save ja asetustiedot poistamatta.
Joo, olen poistanut/asentanut pelin neljä viis kertaa, mutta ei ole lähtenyt pelittämään. Uusimmat ajurit on haettu ATI:n sivuilta...
Eikös juuri generalssin kanssa ollut jotain ongelmia uusimpien catalystien kanssa. 3.9 julkastii juuri koitappa niillä, kuukauden päästä tulee seuraavat, joten parempia ajureita et taatusti joudu odotteleen.