Mulla on integroitu 64mb näytönohjain. Ajattelin, koska se riittää vielä tällä hetkellä pelaamiseen, niin en tarvitse uutta emolevyä, koska minulla ei ole emolevyssä AGP-väylää ollenkaan, tai siis on, mutta ei ole paikkaa mihin laittaa uusi näytönohjain kiinni! Joten kysyisin että tietääkö joku, että voinko laittaa PCI-väylään jonkun esim. 32mb näytönohjaimen jossa on TV-out ja käyttää sitä vain leffojen katsomiseen? Olen kuullut kahdenlaisia huhuja, että se toimii tai ei? Onko jollain kokemuksia tai tietääkö joku miten se sopeutuu integroidun näytönohjaimen kanssa, että toimiiko?
Hmm. Toki näytönohjaimen kytkeminen PCI-väylään on mahdollista integraatioihmeestä huolimatta, mutta tuskin saat niitä toimimaan yhtäaikaa. Eli vain toinen löytyy kerrallaan, uskoisin. Integroitu näyttis täytyy käydä biosissa pudottamassa pois päältä ennenkuin PCI-näyttis herää eloon, väitän mä. Tokihan markkinoilla vielä taitaa olla myös pelikäyttöön riittäviä PCI-näytönohjaimia, vaikkeivat AGP-ohjaimien kykyyn ylläkään.