Päivitin eilen Steamin kautta näytönohjaimeni (ATI Radeon HD 3400 Series) ajurit ja kesken asennuksen näyttö sammahti, eikä enää mennyt päälle. Ajattelin antaa asennuksen mennä loppuun ja kävin tunnin päästä entteriä näpyttelemässä, jos onnistaisi. Käynnistin napista koneen uudelleen ja tuli "No ati graphics driver is installed, or the ATI driver is not functioning properly. Please install the ATI driver aprropriate for your ATI hardware.". Yritin poistaa ajurit ja asentaa uudelleen, mutta jälleen kävi samoin. Apuja, kiitos. Jos koneesta tarvitsette enemmän infoa, niin postailen kyselyjen mukaan.
Vai että steamin kautta ajureita ja sit käy näin? viittimisestä vaiko osaamisesta kiinni? näin se menee http://tinyurl.com/ycbc2et
Siis etkö käsittänyt? Olen yrittänyt niitä ohjaimia asentaa, ja asennus on noin puoliväliin asti mennyt ihan hyvin, mutta sitten näyttö on pimennyt. Pystyn aloittaa siis ajurien asennuksen, kyllä ne on mulla, mutta kun en voi loppuun asti asentaa. Ei se siitä Steamista johdu, lataus meni hyvin.
Menet atin sivuille ja imutat sieltä uusimman ajurin, kyllä tuosta sun viestistä saa semmosen käsityksen että oot steamin kautta päivittäny näyttiksen ajurit
nyt kyllä vähän dissataan steamiä, steam havaitsee kun uusimmat ajurit tulee kortillesi ja lataat steamin kautta ne. itse kokeilin ja hyvin toimii.
Siis mikä helvetti kun kaikki ajattelee, etten edes osaa aloittaa asennusta? Kyllä, asennuksen aloitin OIKEA ONGELMA tässä vain on se, että näyttö sammuu.
ootko asentamassa nyt varmasti oikeeta ajuria, poista DRIVER SWEEPER ohjelmalla eka se vanha ajuri minkä oot asentanu ja sitten haet sieltä atin sivuilta ajurin, älä ota uusinta ajuria kokeile vanhemmalla ajurilla jos lähtis toimimaan.
Kyllä olin aivan oikeaa ajuria asentamassa. Poistin tuolla Driver Sweeperillä kaikki paskat sieltä ja sitten asensin samat ajurit, mutta tällä kertaa toimi, kiitos avusta!