Näytönohjainta etsimässä

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by JaliVista, Jan 12, 2011.

1. JaliVista

JaliVista Guest

Hei, tässä kyllä kerran laitoin viestiä että mikä näytönohjain minun virtalähteeni menee.
    Tässä linkkiä virtalähteen kuvaan: http://img207.imageshack.us/i/sdc11426.jpg/
    Tällä hetkellä koneessa pyörii Radeon hd 3650 512 mt. Se on aika vanha näyttis mutta vielä Codit (black opsia lukuunottamatta) pyörii. Myös crysis ja crysis warhead pelittää hyvin medium asetuksilla.
    Mutta kun uutta konetta en saa vasta kuin kesällä (Hankin varmaan kasatun koneen) niin ajattelin kysästä että mikä parempi näytönohjain sopisi minun virtalähteeseeni.?
    En siis ole nyt kysymässä näitä parhaimpia näytönohjaimia kun ne vaati jo yli 500w virtalähteen mutta jonkun vanhemman joka pyörisi 300w virtalähteellä.

Saa laittaa ehdotuksia!

Olen tässä taustatietoja jo valmiiksi katsellut näytönohjaimista niin
    radeon hd 4670 menisi
    radeon hd 4770 myös,
    Geforce Gt 9500. Siis sen näytönohjaimen pitäisi olla tehokkaampi kuin hd 3650.

Kiitoksia jo valmiiksi jos vaivaudutte laittamaan ehdotuksia tänne.!

2. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    eivät ne vaadi 500w. ne lyö aivan yli nuo virtamääreet että ostaisivat isompia virtalähteitä.

Tuohon virtalähteeseen ei riitä 12v linjan lähtö millään. muutenkin deltacon virtalähde = voi pasahtaa koko kone jos tolla lähteellä uutta näyttistä ajelet.

3. JaliVista

JaliVista Guest

Selvä homma sitten täytyy odotella kesääseen jolloin varmaankin kysäsen silloin kokoonpanoa 800 eurolla.

4. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Suosittelen, ihan vaan sen takia että konees ei leviä alleen :D

5. JaliVista

JaliVista Guest

ok, katoin jotain foorumeita. Siellä oli tyypillä 220w +12v -- 15A virtalähde ja sillä toimi radeon hd 5570 1 gb.
    Se ei viitsinyt ostaa hd 5670 koska luuli että virtalähde ei riitä.
    Minulla on 300w +12v -- 19A virtalähde.
    Joten eikö minulle mene toi radeon hd 5670??
    Sillä oli joku maksullinen ohjelma joka laski että 5670 vei vain +12v -- 16A minimi 230wattia.
    Siis haluaisin kyllä kokeilla sen fooruminen keskustelujen perusteella ostaa radeon hd 5670 joka pitäisi pyöriä ja olisi ainakin 2 kertaa parempi kuin minun radeon hd 3650.

Kiva olisi jos vastailisitte. :)

6. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Osta uusi virtalähde ja siihen kunnollinen näyttis. Edes 5670 ei tuo muutakuin itkua, kun muutamankympin panostuksella ja kunnon powerilla saa pelit pyörimään jo täysillä asetuksilla :)

7. JaliVista

JaliVista Guest

Noh ajattelin vain kun tässä on vielä puoli vuotta ennenkuin hankin uuden koneen ni tuo sentään toisi jotain iloa tän hetkisiin peleihin niin saisi isommat frameratet.
    Ja voisi pelata bfbc2:sta myös, kun tällä hetkellä se ei taida onnistua..

Share This Page