Hellou! Mulla on tällainen ongelma johtuuko se minun näytönohjaimesta vaiko onko elokuvassa ongelma? Lataan jonkun elokuvan emulella ja katson sen bsplayerillä, kun laitan pyörimään ääniä ei kuulu ja sitten siinä lentelee sellaisia pieniä neliöitä jotka vilkkuu eri värejä, mikä on ongelma. Kiitos
No luultavasti ei ainakaan näyttis ellei muitakin ongelmia ole esiintynyt. Eli tiedosto voi olla "korrubt" tai sitten kodekit on vaan vanhat/väärät. Voisitkin vähän kertoa mitä kodekkeja käytät ja vaikka Gspotilla vilkaista onko pätkän tarvitsemia kodekkeja asennettua.
Tota olen hiukan hakusessa näissä asioissa mutta ac3 filter, divx, xvidcodec yms mitä tarkoittaa vilkaista ?spotilla?
lataat vaikka tuolta Gspotin: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videotyokalut/index2.cfm sitten käynnistät sen, ja avaat elokuvan/tiedoston siinä, se kertoo millä kodekilla on pakattu. sitten vain laitat sen kodekin (jos se puuttuu), gspot kertoo myös onko koneellasi jo sopiva kodekki. mutta kannattaisi asentaa uusin FFDshow. melkein kaikki näkyy sillä...
ffdshow toimii automaattisesti, eli kun olet asentanut sen niin pitäisi toimia suoraan. Käynnistä valikosta löytyy vielä FFDshow kohta josta voi ottaa pois käytöstä jonkun codec:in jos se aiheuttaa ongelmia.