Missä vika? Näytössäni on tällä hetkellä valittavissa 2 tai 16 väriä... Mihin katosi yli 200 väriä??? Mitä teen jotta saan ne takaisin?
Jos koneella on Windows, niin: Työpöydällä hiiren oikeata-> Ominaisuudet-> Näyttöasetukset (tjsp.)-> Valitse värisyvyys.
Et kai vain ole tehnyt jotain näytönohjaimesi ajureille, lähinnä kuulostaa siltä kuin ajureita ei olisi ollenkaan asennettuna tai niissä olisi muuta häikkää. Mikäs kortti sinulla muuten on?
Kiitos nopeasta vastauksesta. Mistäköhän mie nään kortin merkin? Ja on hyvin mahdollista että poistin jonkin ASUS-jutskan sieltä! Mittee mie teen?
Tein niinkuin pyysit: Käynnistä->Suorita...jne... Se antoi minulle vastaukseksi Tiedostoa tai jotain sen osaa ei löydy, varmista että polku ja tiedostonimi ovat oikein ja että kaikki tarvittavat kirjastot ovat käytettävissäsi. No menin ohjauspaneelin kautta Järjestelmään ja sieltä Laitehallintaan ja katsoin sieltä näyttösovittimet: Standard PCI Graphies Adapter VGA ja Näytöt: Plug and play-näyttö. Ja nyt sitten ihmettelen että mitä minun kannattee seuraavaksi tehdä?
Jaahas, koitappas katsoa tällä ohjelmalla mikä näyttis koneessasi on jos et itse sitä tiedä. Pitäisi näyttää vähän parempaa tietoa kuin tuo laitehallinta. http://www.majorgeeks.com/download4181.html Kun kortti on tiedossa, on helppo ladata ja asentaa uudet ajurit käyttöön.
No loistavallista, muuten mutta kone ei ole minun vaan sukulaiseni eikä hänellä ole nettiä käytössä. Mutta voiskos tuon ohjelman polttaa levylle ja käyttää sitä siinä koneessa? Se menis kyllä huomiseen. Mitä tietoja siitä näyttösovittimesta pitäis saada?
Voi polttaa levylle, näyttösovittimen valmistaja ja malli niin niiden avulla löytyy ajurit. Kyseessä on varmaan Windows 98 tai Me?