olen ostamassa uutta halppisnäyttöä.olisko kenelläkään kokemuksia näistä näytöistä:Samtron 19, 98PDF ja sit:Samsung 19, SyncMaster 997DF.koneella pelaillaan aikas usein.antakaas mielipiteitä näistä.kiittäen...
LG:n 1715SS on uuden malliston isoveli. Edullinen LGL1715SS, 17" TFT, SILVER.perus-TFT omaa riittävät tekniset ominaisuudet vaativaankin käyttöön. Erinomainen vasteaika 12 ms sekä uskomattoman kevyt paino, vain 4,3 kg, kannattaa ehdottomasti noteerata. Suomenkieliset valikot tekevät näytön säätämisestä entistä helpompaa. Tuote on LG:n taattua laatua ja 3 vuoden on-site takuulla. Näyttö on väriltään hopeinen. olisi vielä tällänenkin kun hinta on vaan 262 euroa.mitäs viisaammat sanois tästä?
Jos 17" TFT kiinnostaa niin ehdottomasti sinne Samsungin 710T mallin suuntaan. Sen hinta kun tippui äsken todella paljon. Vähän aikaa sitten maksoi 360 euroa ja nyt 280. Lukuisia testejä on voittanut ja moni pitääkin tuota parhaana pelinäyttönä.
no kuitenkin päädyin tohon.Samsung 19, SyncMaster 997DF näyttöön.on ihan ok laite.suosittelen muillekkin.jotka ovat yhtä persaukisa kuin minä.ettei viitsi satsata montaa euroa näyttöön.
Kannattaako vielä ostaa toi samsungin 710T malli, jos on litteetä näyttöä hommaamassa. Vai onko tilalle tullu hinta/laatu suhteeltaan parempia? Mitä näyttöjä ne ovat ku jossain mallissa lukee lcd-näyttö? Ovatko parempia ja kannaattaako semmoinen ostaa jos on uutta näyttöä hankkimassa? Näyttö tulee lähinnä pelikäyttöön. Riittääkö vasteajaksi 16?
Ite ostaisin Hyundai Imagequest L90D+ 19" 8ms N.500€.Vaste aika on nopee,Hyvä sit pelailla.Mut kyl huonommallaki esim 12ms varmasti pärjää..
Hyundai 17" TFT ImageQuest L72D, kaiuttimet, hopea, DVI, 8ms ,309,- !!! http://www.tietoasema.fi/eshop/?sid=1&cid=4&gid=&sgid=&vid=145&pcode=L72D&whid=
No ei kannata kaiuttimien perusteella ostaa, ääni on hirveää Suosittelen BenQ FP937S+- mallia 8ms vasteaika ja muut herkut. tosin hintaa on
...joo ei sillä oo mitään väliä vaikka on kaiuttimet, eihän sitä ääntä sieltä tartte huudattaa, tai minä en ainakaan tee niin. Laitan vastaavasta Hyundaista tosin 19" linkin, on muuten toimituksen valinta testissä, muistaakseni myös edellä mainittu Benq oli kahinassa mukana...Hyundai L90D+ gets our Editor's Choice award. http://graphics.tomshardware.com/display/20050215/index.html
...unohtu laittaa tämä vielä http://www20.tomshardware.com/business/200503031/cebit_2005-08.html#hyundai_imagequest_l72d_at_8_ms
moro taas.nyt kun olen aikani käyttänyt tätä näyttöä.olen ollut ihan tyytyväinen tähän.paitsi muutama pullo meni olutta.kun rupesin säätämään kuvaa.aina kun sai toisen sivun suorax,niin toinen oli päin pirkkalaano kuitenkin saa kyllä rahoilleen vastinetta.eip.muuta,kuin kevättä kaikille
No niin,nyt on Hyundai asennettu ja jumal*** kaikinpuolin loistava paketti kotuu hintaan!!! Kyllä silmä lepää kun tätä näyttö tuijottaa! Kaiuttin liitäntää en edes kytkenyt, tyydyn creativen subbaan ja pariin erilliseen kaiuttimeen.
Unohtu vielä laittaa että tuossa hyundaissa on myös suomenkieliset valikot...If you're a hard-core gamer, you can choose hyundai L72D.