löytyykös täältä ketään joka osaisi kertoa ratkaisua ongelmaani, koneeni näyttö pimenee ja äänet katkeavat kesken kaiken yleensä tämä vika esiintyy youtuben tai muun vastaavan videon streamauksen yhteydessä mutta myös vaan vaikka fb selailussa. Olen asiaa tutkinut ja suorittanut eri tarkistuksia winun omilla ohjelmilla sekä f-securella, olen vaihtanut virtalähteen,kammat,emolevyn. Koneen lämmöissä ei ole mitään huolettavaa 40->50 normaali käytössä ja rasituksessa 45->55. Eli voisiko kovalevy olla silti rikki vaikka diagnostiikka ei sitä myönnäkkään vai olisiko vika winussa itsessään vai mistä kiikastaa? Välillä saattaa mennä pitkiäkin aikoja kun ei "mustaa ruutua" ilmesty ja välillä se ei vaadi kuin yhden youtube videon tai vastaavaa Vain järjestelmän rebootilla pääsee siis jatkamaan.. Käytän siis: win7/64bit AMD Phenom II X4 965 ASUSTeK M4A87TD 1024MB AMD Radeon HD 6800 Series 932GB SAMSUNG HD103SJ syncmaster SA350 Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille
Toista näyttistä en ole vielä onnistunut saamaan käsiini, eikö silti äänien pitäisi pelittää vai onko näyttis siihen sitten yhteydessä jotenkin ratkaisevasti myös. Ajurien pitäisi olla juu aikaslailla kondiksessa. Olen tässä miettinyt että voisiko vika pohjautua javasta tai sen sellaisesta viasta?
Noniin sain kaverilta vihdoin näyttistä testiin ja nyt on menty 3päivää kaatumatta joten ongelma ratkesi, kiitos avustaneille